نحوه چسباندن مژه مصنوعی بر روی چشم

به گزارش شهر سرگرمی، چسباندن مژه مصنوعی به این صورت انجام می گیرد که بایستی در ابتدا با توجه به طول چشمانتان طول مژه را تنظیم کنید، سپس با یک دست مژه را نگه داشته و با دست دیگر پد مژه را به چسب آغشته نمایید. با آموزش تصویری چسباندن مژه مصنوعی همراه ما باشید.

نحوه چسباندن مژه مصنوعی بر روی چشم

چگونه چشمان زیباتری داشته باشیم؟ این سوالی است که شاید بارها از خود پرسیده و انواع آرایش چشم ها را برای زیباتر کردن آن امتحان نموده باشید ولی به نتیجه دلخواه نرسیده اید. شاید این مشکل با پرپشت شدن مژه هایتان رفع گردد ولی چگونه؟ با آموزش چسباندن مژه مصنوعی همراه ما باشید.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

قبل از انجام هر کاری، نگاهی به مژه مصنوعی های خود بیندازید و بلندی آنها را تنظیم کنید. اگر خیلی بلند بودند، توسط قیچی آرایشی، آنها را کوتاه کنید. اگر گوشه های مژه های مصنوعیتان بلند تر از طول چشمانتان بود، آن را هم کوتاه کنید. دقت کنید که برای کوتاه کردن مژه هایتان، قیچی را به حالت اُریب در دست بگیرید تا تمام قسمت های مژه به صورت یکنواخت کوتاه نشوند. در واقع مژه را به گونه ای در دستتان بگیرید که حالت C را تشکلیل دهد (طبق شکل) و توسط قیچی آرایشی، آنها را کوتاه کنید. برای کوتاه کردن مژه ها، حالت C بهترین حالتی است که می تواند زیبایی خاصی را به مژه هایتان ببخشد.

از یک چسب مژه مخصوص و مرغوب برای چسباندن مژه هایتان بهره ببرید. با یک دست مژه را نگه داشته و با دست دیگر پد مژه را به چسب آغشته نموده و سرتاسر مژه هایتان را (طبق شکل) آغشته به چسب کنید. ده ثانیه صبر کنید تا چسب محکم گردد. شما می توانید در این مدت، چسب را فوت کنید و یا درهوا به آرامی تکان دهید. این فرایند باعث سریع تر خشک شدن چسب می گردد.

مژه را در دست بگیرید و بدون پلک زدن (طبق شکل) روی پلک خود قرار دهید. (دقیقا مژه را از ابتدا تا انتهای پلک بالایتان قرار دهید.) اگر چسب مژه روی پلکتان نیز نهاده شد نگران نباشید. می توانید توسط سایه تیره چشم، روی چسب و پلک خود را را سایه بزنید، این کار باعث بادوام تر شدن چسب مژه می گردد.

بیشتر بخوانید: گذاشتن مژه مصنوعی چگونه انجام می گیرد؟

نکات مهم قبل و بعد از چسباندن مژه مصنوعی

  1. هنگام چسبیدن مژه، دقت کنید که چسب به داخل چشمتان نرود.
  2. بعد از کاشت مژه، به مژه هایتان ریمل بزنید. این کار جلوه بهتری به چشمانتان می دهد.
  3. برای برداشتن مژه، می توانید از روغن نارگیل یا زیتون بهره ببرید. انگشت خود را به روغن آغشته کنید و به آرامی مژه خود را بردارید.
  4. بهتر است از هر مژه مصنوعی خریداری شده، فقط یکبار بهره ببرید.

گروه آرایش و زیبایی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1369

به "نحوه چسباندن مژه مصنوعی بر روی چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه چسباندن مژه مصنوعی بر روی چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید