تور ارزان استرالیا: ناسا اولین موشک را از پایگاه فضایی استرالیا پرتاب کرد

به گزارش شهر سرگرمی، نخستین موشک ناسا بامداد دوشنبه از یک پایگاه فضایی در خارج از ایالات متحده آمریکا و از یک نقطه دور دست در کشور استرالیا به فضا پرتاب شد.

تور ارزان استرالیا: ناسا اولین موشک را از پایگاه فضایی استرالیا پرتاب کرد

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پرتاب موفقیت آمیز نخستین موشک ناسا از استرالیا یک رویداد تاریخی برای صنعت فضایی این کشور خوانده شده است.

آژانس فضایی استرالیا نیز با انتشار پیغامی در صفحه توییتر خود گفت که پرتاب نخستین موشک ناسا از پایگاه فضایی آرنهم با موفقت انجام شد. این آژانس بعلاوه در پیغام توییتری اخیر خود پرتاب موفقیت آمیز نخستین موشک ناسا از استرالیا را یک رویداد تاریخی و نقطه عطفی برای صنعت فضایی این کشور خواند.

پرتاب موفقیت آمیز موشک ناسا از پایگاه فضایی-تجاری آرنهم، نخستین پرتاب فضایی ناسا طی 27 سال اخیر در آسترالیا است. اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا آخرین بار در سال 1995 میلادی یک موشک را از استرالیا به فضا پرتاب نموده بود.

ناتاشا فایلز، عالی رتبه ترین مقام قلمرو شمالی استرالیا، پرتاب موشک ناسا از پایگاه آرنهم را بسیار افتخارآمیز برای استرالیا خواند و گفت که این امر به جذب سرمایه گذاران بین المللی و ایجاد شغل در این منطقه یاری خواهد نمود.

در همین حال، روزنامه بریتانیایی گاردین نیز با انتشار گزارشی در این مورد نوشت که مطالعه نتایج پرتاب نخستین موشک ناسا از پایگاه فضایی-تجاری آرنهم به دانشمندان یاری خواهد نمود تا آن ها تاثیر نور یک ستاره بر قابلیت سکونت پذیری سیارات را آنالیز نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2026

به "تور ارزان استرالیا: ناسا اولین موشک را از پایگاه فضایی استرالیا پرتاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: ناسا اولین موشک را از پایگاه فضایی استرالیا پرتاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید