ملوان بندر انزلی با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - تیم فوتبال ملوان با رجحان یک بر صفر برابر شهرداری همدان، شکست ناپذیری اش را در لیگ یک حفظ کرد.

ملوان بندر انزلی با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با 9 ملاقات در شهرهای مختلف برگزار گردید که شاگردان مازیار زارع در تیم فوتبال ملوان پیروز شدند با رجحان یک بر صفر برابر شهرداری همدان، فاصله امتیازی خود را با سایر رقبا افزایش دهند. مهدی مومنی، خرید تازه ملوان، تنها گل این ملاقات را به ثمر رساند.

داربی مس های لیگ یکی برنده نداشت و دو تیم مس کرمان و مس شهر بابک به تساوی بدون گل رضایت دادند. خیبر خرم آباد در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارس جنوبی جم شد تا اختلاف این تیم با صدر جدول افزایش پیدا کند. شهرداری آستارا با تک گل سعید دلاور توانست میزبانش خوشه طلایی ساوه را مغلوب کند.

استقلال خوزستان در ادامه فرایند نزولی اش، با نتیجه یک بر صفر برابر شمس آذر قزوین باخت. تک گل این بازی را وحید نعمتی به ثمر رساند. رایکا بابل در تبریز برابر ماشین سازی قعر جدولی با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در پرگل ترین ملاقات امروز، سایپا پیروز شد با نتیجه 3 بر یک قشقایی شیراز را شکست دهد و اوضاعش را در جدول بهبود ببخشد.

در دو ملاقاتی که از ساعت 15 شروع شدند، استقلال ملاثانی برابر ویستاتوربین به تساوی بدون گل دست یافت و آرمان گهر توانست در لحظات پایانی، یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد.

در جدول رده بندی، ملوان بندر انزلی با 43 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با 37 امتیاز در رده دوم واقع شده است. خیبر با 33 و آرمان گهر با 31 در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند. در انتهای جدول نیز ماشین سازی با 6 امتیاز در رده هجدهم است و شاهین شهرداری با 10 امتیاز در رده هفدهم است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1997

به "ملوان بندر انزلی با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوان بندر انزلی با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید