سفر مالی به استانبول را هیجان انگیز کنید.

به گزارش شهر سرگرمی، استانبول شهری تمام نشدنی برای گشت و گذار است. شهری که پسند گردشگران جوان است زیرا با کمترین هزینه، بیشترین هیجان را تجربه می نمایند. آشنایی با روشهای سفر مالی به استانبول، مسافرتی پر از ماجراجویی به همراه دارد. وقت را تلف نکنید و در اولین فرصت مسافرت خود راعملی کنید.

سفر مالی به استانبول را هیجان انگیز کنید.

نقاط نو استانبول را کشف کنید.

جاذبه های توریستی استانبول که معروف هستند را فراموش کنید. مانند یک فرد محلی به شهر نگاه کنید و از اپلیکیشن ها و تبادل نظر با استانبولی ها برای پیدا کردن جاهای نو یاری بگیرید. بازدید از برخی جاهای دیدنی به صورت رایگان است که باعث کاهش هزینه سفر به استانبول می گردد. برای توریستان جوان، پرسه زدن در جاهای نو هیجان انگیزتر است. می توانید به این محلها سری بزنید:

کلیسای سنت جرج

دیوارهای بیزانسی استانبول

قصر کوچوک سو

مسجد سلیم یاووز

قصر بیلربی

در برترین محلات استانبول اقامت کنید.

برترین محلات استانبول به معنب جاهای گرانتر نیست. این محلات دارای اتمسفر تاریخی، توریستی و سرزندگی هستندد. از این نظر محله کادیکوی یکی از محلات پر جنب و جوش برای اقامت است. جایی که پر از کافه ها، گالریها و نقاشی های دیواری بزرگ است. شما با قایق می توانید از کادیکوی در بخش آسیایی به سمت اروپایی استانبول سفر کنید. در سفر ارزان به استانبول، خرید از بازار محلی کادیکوی هم فال است و هم دیدن. به خانه موزه باریش مانچو خواننده قدیمی ترکیه بروید. امروزه توریستان زیادی در این محله اقامت دارند و در شب می توانید شور و هیجان زندگی در کادیکوی را لمس کنید. در خبرنگاران ارزانترین بلیط هواپیما تهران استانبول را بخرید.

نمایی زیبا از محله کادیکوی استانبول

اپلیکشن های کاربردی سفر به استانبول را نصب کنید.

امروزه بدون اپلیکشن های موبایل، سفر شما لنگ خواهد زد، چون به صرفه جویی در زمان و پول شما یاری می نمایند. با نصب اپلیکیشن های کاربردی، به راحتی استانبول گردی کنید. با چند نمونه از این نرم افزارها آشنا شوید:

Culinary Backstreets: برای پیدا کردن مناسبترین جا برای صرف غذا در استانبول حرف ندارد. سریع به اولین رستوران راستاتان نروید. شما می توانید با انتخاب هر کافه یا رستوران، نظر توریستان، افراد محلی و مزه شناسان را در خصوص غذای مورد نظر خود در استانبول بخوانید. شما با دانلود این اپ احتیاجی به اینترنت هم نخواهید داشت.

Street Art Istanbul: شما که دوست دارید استانبول را کشف کنید این اپلیکیشن به کارتان می آید. شما به محل گرافیتی های استانبول دسترسی دارید. در خصوص هر کدام می توانید بیشترین اطلاعات را بخوانید و اگر نمونه نوی دیدید، در این اپلیکیشن ثبت کنید.

Triposo: این اپلیکیشن به ویکیپدیا، ویکی تراول، ورد 66 اطلاعات خود را می گیرد. راهنمای سفری که مرتب در حال به روز رسانی است و برترین یاری به شما در کشف استانبول است. شما به صورت رایگان می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

Ulmon: هدف از این اپلیکیشن، داشتن سفری راحت و دلچسب است. شما به یاری المون می توانید برنامه گردش در استانبول بریزید. این اپلیکیشن دارای اطلاعات متنوع و محتوای کاربردی همراه با تصاویر و نقشه است.

با اپلیکیشن های کاربردی استانبول، شهر را بیشتر کشف کنید.

استانبول را بیشتر بشناسید:

اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟

کارهای جالب مردم استانبول برای توریستان

به جای هتل های استانبول، هاستل بگیرید.

اقامت در هتل روش مرسوم مسافرت است، اما توریستان حرفه ای هدفشان سفر بیشتر با کمترین هزینه است. هزینه اقامت در استانبول را با هاستل کاهش دهید. انواع هاستل در استانبول متناسب با سلیقه و بودجه شما وجود دارد. یکی از برترین تجربه های زندگی در هاستل، آشنایی با توریستانی از کشورها و ملیت های دیگر است. این ارتباط به شما یاری می نماید تا با روشها و سبک های سفر بیشتر آشنا شوید. گاهی می توانید با دوستان نو در هاستل، همسفر شوید و استانبول را بگردید.

از طبیعت اطراف استانبول غافل نمانید.

شما می توانید سفرتان را با هیجان بیشتری همراه کنید. به جای ماندن در شهر، با کشتی به سمت یالووا بروید یا در طبیعت شگفت اطراف استانبول وقت بگذرانید. جاهای زیادی برای طبیعت گردی نزدیک استانبول هست مانند پارک جنگلی فاتح سلطان، پولونزکوی و جنگل بلگراد. این سفر می تواند یک روزه باشد یا در صورت داشتن وقت، در اقامتگاه یا محل کمپ های جنگلی یک شب اقامت کنید.

از استانبول، بلیط کشتی به یالووا بگیرید و از دریا لذت ببرید.

حمل و نقل ارزان استانبول را بشناسید.

یکی از هزینه های ثابت سفر صرف جابجایی در شهر استانبول می گردد. قبل از هر چیز راستا روزانه خود را به یاری اپلیکیشن تعیین کنید. راستاتان را طوری بچینید که نقاط نزدیک به هم را با کمترین جابجایی انجام دهید. از اتوبوس و مترو استانبول بیشتر بهره ببرید و اگر احتیاج به تاکسی داشتید، سوار دلموش شوید.

سفر به استانبول بدون تور

اگر عادت دارید با تور به مسافرت بروید، این بار فراموش کنید. سفر شخصی به ترکیه و بدون تور، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. کافیست اطلاعات کافی داشته باشید و از اپلیکیشن و نظرات دیگران بهره ببرید.

سفر رایگان به ترکیه

با تغییر سبک سفر به روش ارزان، شما دنبال راههای خواهید گشت تا هزینه سفر به استانبول کنید. با عملی کردن توصیه هایی که گفته شد، سفر استانبول کم خرجی در پیش خواهید داشت. در واقع سفر رایگان به ترکیه، مسافرت با کمترین هزینه است.

ارزان ترین فصل تور ترکیه

بدون شک زمان سفر شما، تاثیر زیادی در هزینه ها دارد. استانبول شهری چهار فصل است و همواره توریستان را در شهر حاضرند، اما در برخی ماهها توریست کمتر است. برترین زمان سفر را انتخاب کنید تا سفر ارزان به استانبول بروید. اگر قصد دارید با تور سفر کنید، فصول سرد سال، تورهای ترکیه ارزانتر است.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2061

به "سفر مالی به استانبول را هیجان انگیز کنید." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مالی به استانبول را هیجان انگیز کنید."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید