مشکل در نصب 3d max 2020

به گزارش شهر سرگرمی، با توجه به مشکلاتی که معمولا در نصب تری دی مکس رخ میدهد تصمیم گرفتیم این مقاله را به کمک تیم آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران (www.aryatehran.com) بنویسیم تا شما به راحتی بتوانید تمام مشکلاتی که در نصب تری دی مکس رخ می دهد را رفع کنید.

مشکل در نصب 3d max 2020

اگر با راه حل هایی که در این صفحه به شما گفته می گردد نتوانستید مشکل را برطرف کنید می توانید سوال تان را در صفحه مسائل تری دی مکس مطرح کنید تا بهترین اساتید تری دی مکس تهران مشکل شما را برطرف کنند.

مشکل در نصب 3d max 2020

  • برای برطرف مشکل در نصب 3d max 2020 شما باید Microsoft C++ redistributables را حذف کنید.
  • سیستم تان را چک کنید که آیا Microsoft DirectX و Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable نصب است یا خیر. اگر نصب نبودند برای نصب شان اقدام کنید. البته ممکن است این کامپوننت ها به صورت اتوماتیک نصب نشوند و لازم باشد که شما آن ها را جداگانه نصب کنید. به همین دلیل حتما ابتدا سیستم را بررسی کنید و از نصب بودن آن ها مطمئن شوید.
  • در مرحله بعد هر آنتی ویروسی که در سیستم تان نصب است را غیبرطرفال کنید.
  • در مرحله بعد باید User Account Control را نیز غیر فعال کنید.
  • مجدد نرم افزار تری دی مکس را نصب نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است با مشکل در نصب تری دی مکس رو به رو شوید این است که ممکن است نام پوشه ای که فایل نصبی در آن قرار گرفته است فارسی باشد و به همین دلیل موقع نصب این برنامه با اشکال رو به رو خواهید شد.

در این حالت برای برطرف مشکل در نصب 3d max 2021 باید نام پوشه را به انگلیسی تغییر دهید تا سیستم برای شناسایی با مسئله ای رو به رو نگردد.

همچنین می توانید برای مشکل در نصب 3d max 2021 فایل نصبی خود را به دسکتاپ منتقل کنید. با این کار نیز مشکل ارور در نصب تری دی مکس در صورتی که به دلیل فارسی بودن نام پوشه باشد برطرف خواهد شد.

برطرف مشکل در نصب 3d max 2021

برای برطرف مشکل در نصب 3d max 2021 نیز شما میتوانید هرآنچه در بالا به آن اشاره شد را بررسی کنید و انجام دهید. تمامی این روش ها برای مشکل نصب نشدن در ورژن های مختلف کاربردی هستند و شما می توانید با روش های گفته شده به راحتی مشکل در نصب 3d max 2021 را برطرف نمایید.

با این وجود اگر با اشکالی رو به رو شدید می توانید به بخش آموزش تری دی مکس سایت آریا تهران مراجعه کنید و سوالتان را در صفحات مربوط به تری دی مکس از بهترین اساتید تری دی مکس تهران بپرسید.

اساتید حوزه تری دی مکس آریا تهران برای برطرف مسائل شما آماده پاسخگویی در کوتاهترین زمان هستند و شما میتوانید هر ابهامی و ایرادی که در این حوزه دارید را از اساتید ما بپرسید.

اگر میخواهید به صورت اصولی نصب و اجرا کردن برنامه تری دی مکس را آموزش ببینید و تکنیک های لازم برای ورود به بازار کار تری دی مکس را یاد بگیرید میتوانید در کلاس تری دی مکس شرکت کنید.

در کلاس های تری دی مکس آریا تهران مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به شما اعطا می گردد و شما میتوانید با این مدرک وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

برطرف ارور اجرا نشدن تری دی مکس

گاهی ممکن است نرم افزار تری دی مکس شما بدون ایراد و ارور نصب گردد اما اجرا نگردد. در این حالت شما باید روش های دیگری را برای برطرف ارور اجرا نشدن اتوکد اجرا کنید تا نرم افزار شما بدون ایراد کار کند.

  • برای برطرف ارور اجرا نشدن تری دی مکس شما باید به راستا زیر بروید و وارد پوشه که در پایین به آن اشاره کردیم شوید:

C:UsersYourUserAppDataLocalAutodesk3dsMax

  1. در این بخش شما باید ورژن برنامه اتوکد را از 64bit به کلمه backup تغییر دهید.
  2. شما باید دوباره برنامه تری دی مکس را باز کنید تا تغییراتی که در تنظیمات اعمال کردید ذخیره گردد.

با انجام این مراحل شما از مشکل اجرا نشدن تری دی مکس رها خواهید شد اما اگر باز هم مشکل پا بر جا بود باید به فکر ارتقا کارت گرافیک سیستم باشید.

برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ورژن درایور تصویرتان را به بالاترین مقدار ارتقا دهید.
  2. در این مرحله شما باید به بخش کنترل پنل ویندوز بروید و در بخش Add and Remove Programs کلید کرده و با انتخاب برنامه تری دی مکس گزینه repair را انتخاب کنید.
  3. با انجام مراحل قبل باید مشکل حل گردد و تری دی مکس بدون هیچ مسئله ای اجرا گردد اما اگر همچنان مشکل در اجرا شدن تری دی مکس وجود داشت باید run در ویندوز را باز کنید. برای این کار باید دکمه ها win و R را همزمان فشار دهید..
  4. ابزار dxdiag Direct diagnostics را اجرا کنید تا ارور نمایش داده شده را اجرا کند.
  5. اگر همچنان شما با ارور directx رو به رو بودید باید دوباره برنامه تری دی مکس را دانلود و نصب کنید تا این ارور برطرف گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای شروع یادگیری حرفه ای 3dmax از مقاله جامع تری دی مکس چیست شروع کنید.

بهترین راه اجرا نشدن تری دی مکس

در صورتی که با راه های گفته شده در بالا نتوانستید ارور اجرا نشدن تری دی مکس را برطرف کنید میتوانید از openGl برای اجرا کردن تری دی مکس استفاده کنید.

  • برای این کار باید به بخش استارت ویندوز تان بروید و change graphics mode را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد برای برطرف شدن این ارور نیاز است گزینه lagacy openGl را انتخاب کنید.
  • با انجام این کار درایور گرافیکی روی سیستم شما نصب میگردد و شما میتوانید بدون هیچ ایرادی نرم افزار تری دی مکس ر اجرا کنید.

ادامه داشتن ارور نصب و اجرا شدن تری دی مکس

آخرین کاری که برای برطرف این ایرادات به شما پیشنهاد میکنیم این است که از اساتید این حوزه کمک بگیرید. می توانید سوالات تان را از مجرب ترین اساتید ما در آریا تهران بپرسید و ابهامات خود را برطرف کنید.

شما میتوانید با شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس آموزشگاه آریا تهران به صورت تخصصی صفر تا صد کار با نرم افزار تری دی مکس را یاد بگیرید و بدون هیچ ایرادی این نرم افزار را نصب و اجرا کنید.

مهمترین ویژگی آموزش تری دی مکس آریا تهران این است که شما با هزینه ای بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میتوانید در این کلاس ها شرکت کنید و مهمتر از همه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

ما در آموزشگاه آریا تهران بهترین اساتید تری دی مکس را گرد هم آورده ایم تا شما بتوانید صفر تا صد کار با تری دی مکس را به صورت اصولی و حرفه ای یاد بگیرید.

با شرکت در این کلاس ها میتوانید هر آنچه نیاز بازار کار است و شما را سریعتر به درآمد بالا میرساند را یاد بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس تری دی مکس میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919634 الی 6

شماره موبایل ها: 09020055503 - 09374949774

آدرس اینستاگرام : @aryatehran-

منبع: اتاق
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2027

به "مشکل در نصب 3d max 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل در نصب 3d max 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید