مراکز درمانی دبی

به گزارش شهر سرگرمی، معرفی مراکز درمانی دبی

بیشتر کسانی که به دبی مسافرت می نمایند از مراکز درمانی دبی اطلاعات خاصی ندارند و فقط نام بیمارستان های آنجا به گوش آنها خورده است. در صورتی که بعضی از مراکز درمانی دبی خدمات ویژه ای دارند که مخصوص شهر دبی می باشد، چرا که کسانی که آن خدمات درمانی را ارائه می دهند فقط در شهر دبی هستند و به بهترین نحو ممکن خدمات خود را ارائه می دهند. در ادامه بعضی از مراکز درمانی دبی را معرفی می کنیم تا شما آشنایی بیشتری با این مراکز داشته باشید.

مراکز درمانی دبی

مراکز درمانی ماساژ در دبی :

همانطوری که می دانید دبی یکی از شهرهایی است که تفریحات و گردشگری های مدرنی را در خود جای داده است، علاوه بر این باید گفته گردد که یکی از بهترین مراکز درمانی ماساژ را شهر دبی برای خدمات مربوط به سلامتی و زیبایی ارائه می دهد.

از آنجایی که این شهر تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم می نماید در این مراکز درمانی هم تمامی امکانات وجود دارد که شما می توانید از آنها بهره ببرید. در ادامه چندین مراکز درمانی ماساژ را در شهر دبی معرفی می کنیم.

1. مرکز Heavenly

یکی از بهترین مراکز درمانی ماساژ در شهر دبی این مرکز است، که بیشتر شبیه مراکزی می باشد که در کشورهای شرق آسیا وجود دارد و فعالیت اصلی آن مراقبت های پوستی می باشد. هزینه خدمات این مرکز نسبتا ارزان می باشد.

یکی از مهمترین مزایای این مرکز این است که در دکوراسیون این اتاق ها از گل بامبو استفاده شده است و شما می توانید انواع ماساژهایی را که مایل هستید را در این مرکز تجربه کنید.

2. مرکز Amara

یکی دیگر از مراکز درمانی شهر دبی که خدمات ماساژ خوبی را ارائه می دهد این مرکز می باشد. طراحی و دکوراسیون این مرکز کاملا عربی می باشد که شما با رفتن به آنجا فضای بادیه نشینی عرب ها را می توانید تجسم کنید.

این مرکز بسیار آرامش بخش در هیات پارک قرار گرفته است. ای پارک هر روز پر از گردشگران و مسافرین می باشد، به همین دلیل این مرکز مراجعه نماینده زیادی دارد. خدمات دهی این مرکز بسیار عالی می باشد و به نسبت خدماتی که ارائه می دهد هزینه زیادی دریافت نمی نماید. بسیاری از کسانی که می خواهند مراکز درمانی ماساژ در دبی را امتحان نمایند حتما باید به این مرکز سری بزنند.

3. مرکز cordon

یکی از زیباترین و شیک ترین مراکز درمانی ماساژ که تمامی امکانات لازم را برای مراقبت و زیبایی پوست را دارد این مرکز است. یکی از خاص ترین تجربه هایی که می توانید در این مرکز داشته باشیدحمام سنتی آن است شما بعد از اینکه به حمام سنتی بروید می توانید بلافاصله وارد استخر شیر شوید تا پوستی نرم و لطیف را برای خود به ارمغان بیاورید.

به جرات می توان گفت این مرکز از جمله بهترین مراکز درمانی می باشد که در شهر دبی وجود دارد.

ماساژورهای حرفه ای که در این مرکز حضور دارند به عنوان ماساژورهای درجه یک این شهر به شمار می روند، به قدری ماساژ آنها عالی می باشد که تمامی بافت های مرده پوست شما را زنده می نماید. این مرکز همه روزه فعالیت دارد و شما می توانید هر زمانی که مایل باشید به آنجا بروید. در واقع می توان گفت یکی از لوکس ترین مراکز درمانی که در این شهر واقع شده است این مرکز می باشد که قیمت آن هم نسبت به خدماتی که ارائه می دهد کمی گران تر از دیگر مراکز درمانی می باشد.

4. مرکز shuiqi

این مرکز دارای 27 اتاق بسیار لوکس می باشد که در هریک از آن اتاق ها خدمات مختلفی را ارائه می دهد. خدمات دهی این مرکز بیشتر بر اساس ماساژهای شرقی می باشد که درمان های ژاپنی را برای انواع بیماری ها به کار می برند.

اگر شما مایل هستید که بیماری های خود را به وسیله ماساژ درمانی بهبود ببخشید بهتر است اگر به شهر دبی رفتید حتما به این مرکز تشریف ببرید. ای مرکز از جمله مراکز درمانی می باشد که قیمت ها بالاتری نسبت به دیگر مراکز دارد.

5. مرکز palace downtown

بیشتر افرادی که برای یک سفر لاکچری به دبی سفر نموده اند می توانند به این مرکز رفته و از خدات آن استفاده نمایند. این مرکز بسیار شیک و مجلل می باشد که در برج خلیفه قرار گرفته است.

یکی از گران ترین برج های دبی برج الخلیفه می باشد و این مرکز هم به دلیل خدمات و کیفیتی که دارد گران می باشد. دستگاه هایی که در این مرکز واقع شده است بسیار خاص و ویژه می باشد، همچنین ماساژورهایی که در این مرکز فعالیت دارند بسیار حرفه ای هستند.

6. مرکز Anantara

این مرکز از جمله مراکز درمانی در دبی می باشد که تلفیقی از مراکز اروپایی، شرقی و عربی است. در این مرکز انواع ماساژهای مختلفی انجام می گردد که مشتریان می توانند از خدمات آنها استفاده نمایند.

هزینه دریافتی در برابر خدماتی که ارائه می دهند به نسبت دیگر مراکز پایین تر می باشد، به همین دلیل اگر شما برای یک سفر مالی به دبی رفته اید حتما می توانید به این مرکز بروید و بعضی از دردهای بدن خود را با ماساژ درمانی بهبود ببخشید.

7. مرکز talise ottoman

این مرکز یکی از معروف ترین مراکزی میباشد که خدمات زیبایی و سلامتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در این مرکز 42 سرویس دهی متفاوتی وجود دارد که هریک از آنها برای درمان بیکی از بیماری ها مفید می باشد.

یکی از اتاق هایی که در این مرکز وجود دارد اتاق اکسیژن می باشد که این اتاق نه تنها در دبی بلکه در سراسر خاورمیانه شناخته شده است. اگر شما قصد دارید زیبایی چهره خود را بیشتر و بیماری های مفاصل خود را بهبود ببخشی حتما به این مرکز سری بزنید.

8. مرکز one & only

در این مرکز برعکس اینکه حمام های سنتی وجود دارد بسیار لوکس می باشد و تزئینات آن بسیار خاص و ویژه هستند، شما می توانید بعد از اینکه به حمام سنتی رفتید خود را به دست ماساژورهای بسیار حرفه ای آنجا بسپارید تا چند ماه از درد مفاصل راحت باشید، چرا که ماساژهایی که شما در اینجا تجربه می کنید بسیار آرامش بخش می باشد.

9. مرکز Talise spa in burj al arab

یکی دیگر از مراکز درمانی ماساژ در دبی این مرکز می باشد که در طبقه 18 برج العرب قرار گرفته است. شما می توانید یکی از رمانتیک ترین ماساژهای جهان را در این مرکز تجربه کنید و از آن لذت ببرید. خدمات دهی این مرکز به مشتریان بسیار عالی و بی نقص می باشد.

برای برطرف خستگی خود در تور دبی میتوانید به یکی از مراکز نام برده در بالا مراجعه کنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 230

به "مراکز درمانی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز درمانی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید