متلاشی شدن پژو 405 در آزادراه تهران ـ قم

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ساعت 16:27 روز گذشته واژگونی خودروی سواری در آزادراه تهران ـ قم، مقابل تیر شماره 304 به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

متلاشی شدن پژو 405 در آزادراه تهران ـ قم

علی اکبر فرمانی؛ رئیس ایستگاه 50 آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بر اساس اظهارات شاهدان، یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حین حرکت از تهران به سمت قم، به علت نامشخصی پس از انحراف از راستا اصلی، ورود به شانه خاکی و طی کردن مسافت زیادی به شدت با تپه های خاکی برخورد نموده و سپس در کنار کانال آب واژگون شده بود.

وی اضافه نمود: هر لحظه احتمال سقوط خودرو به داخل کانال آب وجود داشت که آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تیفور (جرثقیل دستی) برای جلوگیری از سقوط به داخل کانال آب، اقدام به مهار خودرو نموده و سپس با استفاده از ابزار مخصوص هیدرولیکی، برای دسترسی به دو سرنشین محبوس شده، در و سقف خودرو را بریدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش نشانان، سرنشینان مصدوم را پس از خارج کردن از داخل خودرو به عوامل اورژانس تحویل دادند که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 91

به "متلاشی شدن پژو 405 در آزادراه تهران ـ قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متلاشی شدن پژو 405 در آزادراه تهران ـ قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید