لوکاکو: می خواهم برای تماشا اریکسن به بیمارستان بروم

به گزارش شهر سرگرمی، روملو لوکاکو، ستاره تیم ملی بلژیک، می گوید که میخواهد برای تماشا کریستین اریکسن به بیمارستان برود.

لوکاکو: می خواهم برای تماشا اریکسن به بیمارستان بروم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که مهم ترین اتفاق روزهای آغازین رقابتهای یورو ایست قلبی یکی از ستاره های حاضر در آن باشد؛ اما این اتفاق کابوس وار در جریان ملاقات دانمارک فنلاند رخ داد و کریستین اریکسن به شکل شوکه کننده ای دچار ایست قلبی شد اما هر طور که بود از این خطر عظیم گریخت و اکنون حال او بهتر است.

روملو لوکاکو، ستاره تیم ملی بلژیک و هم تیمی کریستین اریکسن در باشگاه اینتر، که بعد از گلزنی مقابل روسیه به نوعی گل خود را به ستاره دانمارک تقدیم نموده بود اکنون می گوید که میخواهد به بیمارستان رفته و از اریکسن تماشا کند.

روملو لوکاکو گفت: من می خواهم به بیمارستان بروم و کریستین را در بیمارستان ببینم. من در این باره با مربی صحبت کردم و بدیهی است که او موافقت کرد. ما بعلاوه برای ادای احترام به او در دقیقه 10 بازی را متوقف خواهیم کرد. من فردا بعد از بازی به کریستین پیامی خواهم فرستاد اما در حال حاضر فکر می کنم باید به خانواده او زمان داد.

لوکاکو بعلاوه در رابطه با نقش سیمون کیائر در نجات جان کریستین اریکسن هم گفت: کاری که سیمون برای نجات جان او انجام داد بسیار اهمیت داشت. فکر می کنم ضروری است که به همه بازیکنان یاد داده گردد که در چنین شرایطی چه کاری انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1674

به "لوکاکو: می خواهم برای تماشا اریکسن به بیمارستان بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: می خواهم برای تماشا اریکسن به بیمارستان بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید