قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار چقدر شده است؟

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، داود موسوی معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور در شبکه خبر اظهار کرد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ طبق اعلام ستاد تنظیم بازار حدود 20 هزار تومان در فروشگاه های سطح شهر و 9 هزار و 500 تومان درب مرغداری هاست که اخیرا این نرخ درب مرغداری ها به بیش از 13 هزار تومان رسیده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار چقدر شده است؟

وی اضافه کرد: نظارت های حاکم بر بازار شدید تر خواهد شد تا هرچه سریع تر به مسائل حاکم بر بازار تخم مرغ رسیدگی و با گران فروشان برخورد شود

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان بیان نمود: فراوریکنندگان نیز با مسائل و چالش هایی در بخش تامین نهاده های دامی روبرو اند که روز چهارشنبه با وزارت جهاد کشاورزی جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت تا مسائل را آنالیز و نسبت به حل آن ها چاره ای اندیشیده شود.

موسوی ادامه داد: پس از آنالیز و حل تمام این مسائل، قیمت های مصوب به میادین میوه و تره بار ارجاع می شود تا هیچ تخم مرغی خارج از نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه نشود.

وی توضیح داد: روز آینده جلسه ستاد تنظیم بازار با هدف رسیدگی به مسائل حاکم در فراوری و بازار تخم مرغ برگزار خواهد شد که در این جلسه نمایندگانی از وزارت جهاد نیز حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان در انتها ابراز کرد: امیدواریم با انجام این جلسات و نتیجه گیری های مثبت، عرضه تخم مرغ به صورت گسترده در بازار های کشور انجام بگیرد و این محصول با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1156

به "قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار چقدر شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار چقدر شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید