عباسیان: مقابل ذوب آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی مان را از دست ندادیم، گلم را به مادرم تقدیم می کنم

به گزارش شهر سرگرمی، مشخص عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گلی را که در دیدار مقابل ذوب آهن به ثمر رساند، به مادرش تقدیم کرد.

عباسیان: مقابل ذوب آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی مان را از دست ندادیم، گلم را به مادرم تقدیم می کنم

مشخص عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی 3 بر 2 تیمش برابر ذوب آهن گفت: ما می دانستیم که کار سختی در اصفهان پیش رو داریم. آنها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط مسابقه قرار داشتند، ولی این اولین بازی رسمی سایپا بود. متأسفانه روی دو صحنه غافلگیر شدیم و با دو گل عقب افتادیم، ولی هرگز ناامید نشدیم و نظم تیمی مان را از دست ندادیم. خوشبختانه یک کامبک رؤیایی در این بازی داشتیم و بازیکنان سایپا نشان دادند که می توانند سال جاری کارهای بزرگ انجام دهند. تیم ما در این بازی خیلی خوب جنگید و دریافت سه امتیاز در خارج از خانه بسیار لذت بخش بود.

وی در خصوص گلی که در این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، توضیح داد: بازی با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پیش می رفت و طبیعتاً خیلی راضی بودم که این گل را زدم. این گل باعث شد تا بازی مساوی گردد. واقعاً از کاشته ای که زدم لذت بردم و گلم را هم به مادرم تقدیم می کنم. متأسفانه از هم دور هستیم، ولی او همواره مرا دعا می نماید.

هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا در واکنش به بعضی پیش بینی ها مبنی بر اینکه ممکن است سایپا در فصل جدید بابت تغییرات زیاد و جوان گرایی ضربه بخورد، اعلام نمود: طبیعتاً تیمی که با تغییرات زیادی روبرو می گردد کارش سخت خواهد شد. استراتژی باشگاه و آقای صادقی این بود که سایپا سال جاری جوان گردد و خوشبختانه تیم باانگیزه ای داریم. تمام کوشش ما این است که نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 296

به "عباسیان: مقابل ذوب آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی مان را از دست ندادیم، گلم را به مادرم تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: مقابل ذوب آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی مان را از دست ندادیم، گلم را به مادرم تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید