شایعه ها از بازگشت بازی Dead Space خبر می دهند

به گزارش شهر سرگرمی، نسل هفتم شرکت EA یک عنوان ترسناک جدید با نام Dead Space معرفی کرد که در مدت زمان کوتاهی توانست توجه های زیادی را معطوف خود نموده و بازیکنان را به خود جذب کند. علیرغم درخواست زیاد هواداران در نسل هشتم کنسول های خانگی خبری از قسمت جدیدی از این بازی نشد اما اکنون شایعه هایی منتشر شده است که خبر می دهند به احتمال زیاد شاهد بازگشت Dead Space خواهیم بود.

شایعه ها از بازگشت بازی Dead Space خبر می دهند

بر اساس صحبت های جف گراب، ژورنالیست سایت VentureBeat، ادعا شده است که شرکت الکترونیک آرتس میخواهد در رویداد دیجیتالی EA Play بعدی خود که قرار است در 31 تیر (22 ژوئیه) برگزار گردد، با معرفی اثر جدیدی احیای مجموعه بازی Dead Space را اعلام کند.

گراب در گذشته هم اشاره نموده بود: استودیو موتیو (Motive) شرکت الکترونیک آرتس در حال کار روی احیای یک عنوان قدیمی منتشرشده است که من فکر می کنم شما از دیدن آن خرسند خواهید شد. ما قرار است آن را ببینیم… اگر قبلش نمرده باشیم (اشاره به واژه Dead).

طبق این گزارش ها، الکترونیک آرتس این اثر جدید قرار است یک بازتعریف دوباره برای این مجموعه بازی ترسناک علمی تخیلی باشد و به نوعی حکم ریبوت آن را ایفا نماید و قرار نیست دنباله ای برای بازی باشد. همان طور که در گفته های گراب هم اعلام شده بود، وظیفه ساخت این ریبوت احتمالی بر عهده استودیو موتیو خواهد بود. این استودیو به تازگی و در اکتبر سال 2020 بازی Star Wars: Squadrons را هم منتشر نموده است. آن ها در گذشته نیز با استودیو DICE برای ساخت بازی بتلفیلد 2 همکاری داشته اند. نکته جالب اینجاست که سایت هایی مثل Eurogamer و Gematsu هم اعلام نموده اند که گزارش های متفاوتی درباره چنین خبری شنیده اند و به نوعی این شایعه ها را تصدیق نموده اند.

در ماه اکتبر سال قبل در نوشته ای که در سایت EA منتشر شد، پاتریک کلاوس از استودیو موتیو جزییاتی را خاطرنشان کرد که در میان آن اشاره شده مأموریت جدید استودیو خلق بازی هایی است که بازیکنان را قادر می سازد تا داستان های منحصربه فرد خود را ایجاد، آزمایش و زندگی نمایند و آن ها را به اشتراک بگذارند. او در ادامه صحبت های خود و درباره پروژه های این استودیو گفته بود: علاوه بر بازی Star Wars: Squadrons، ما روی چند پروژه دیگر که تا به امروز معرفی نشده اند، کار می کنیم. نوآوری سخت است اما همچنین هیجان انگیز و انرژی بخش است.

پاتریک کلاوس در ادامه صحبت های خود بیان می کرد: با مأموریت جدید ما، ما در کوشش هستیم که ایده های زیادی را امتحان کنیم چراکه تکرار و آزمایش مفید و کلیدی برای پیدا کردن چیزهای عالی است. تیم ما بسیار بااستعداد است و ما کوشش می کنیم تا بازی های الهام بخشی بسازیم که بتواند مرزهایی انتظار هواداران را به جلو ببرد و آنان را وارد آینده سازد.

یکی از آثاری که می دانیم در حال حاضر این استودیو واقع شده در مونترال روی آن کار می نماید، یک بازی اکشن جدید بر اساس جنگ ستارگان است. این قضیه را از آگهی شغلی جدید این استودیو متوجه شده ایم که در آن هم اشاره شده بود آن ها در حال حاضر روی چند بازی ویدیویی کار می نمایند.

اولین قسمت بازی Dead Space در اکتبر سال 2008 میلادی منتشر شد. با این حال، پس از عرضه سومین قسمت این بازی در فوریه 2013، این بازی در سکوت خبری فرو رود و دیگری خبری از ساخت قسمت جدیدی از آن نبود. هر سه بازی Dead Space روی پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوترهای شخصی در دسترس هستند. نکته جالب اینجاست که علیرغم بازار داغ بازسازی بازی های پیروز در نسل هشتم، EA حتی این سه گانه را برای کنسول های نسل هشتمی بازسازی هم نکرد. دو قسمت اول بازی Dead Space یکی از تجربه های منحصر به فرد در بازی های ترسناک را ارائه می دهند.

استودیو ویسکرال (Visceral) که سازندگان اصلی مجموعه بازی Dead Space بوده اند، متأسفانه اکنون از بین رفته و توسط EA منحل شده است. آن ها قبل از سرانجام کارشان در این استودیو و زیر نظر خالق مجموعه بازی آنچارتد یعنی ایمی هنیگ (Amy Hennig) در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی جاه طلبانه از جنگ ستارگان بودند که معین است که به عرضه منتهی نشد و همان زمان ساخت آن متوقف گشت.

هرچند استودیو ویسکرال منحل شده است، اما این شایعه های جدید ما را امیدوار می نماید که به احتمال زیاد شاهد احیای بازی Dead Space توسط استودیو موتیو خواهیم بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1647

به "شایعه ها از بازگشت بازی Dead Space خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه ها از بازگشت بازی Dead Space خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید