فروش بازسازی مس افکت انتظارات الکترونیک آرتز را درهم شکست

به گزارش شهر سرگرمی، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام نمود که مقدار فروش نسخه بازسازی شده بازی مس افکت از پیش بینی های صورت گرفته در بازه پیش از عرضه آن بسیار بالاتر از حد انتظارات بوده است. این کمپانی بعلاوه میخواهد بر روی فرنچایز جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون (Star Wars Jedi: Fallen Order ) سرمایه گذاری کند.

فروش بازسازی مس افکت انتظارات الکترونیک آرتز را درهم شکست

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بایوور در ماه مه امسال مس افکت نسخه لجندری را منتشر کرد که در واقع نسخه ریمستر شده سه گانه مس افکت است. مدیرعامل EA، اندرو ویلسون در طی مصاحبه ای در روز چهارشنبه گفت: عرضه نسخه لجندری مس افکت، شور و اشتیاق طرفداران را در سرتاسر دنیا شعله ور کرد و مقدار فروش بازی را به بیش از آنچه که انتظارش را داشتیم رساند.

وی در ادامه گفت: عرضه بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون بر روی کنسول های نو ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 هم فرصت تجربه دوباره بازی را برای بازیکنان قدیمی و بعلاوه بازیکنان نو این بازی فوق العاده فراهم کرد. ما برنامه داریم که در آینده به سرمایه گذاری بر روی این دو فرنچایز و بعلاوه سایر بازی های خوبمان ادامه دهیم.

بایوور اولین بار خبر ساخت نسخه نو از مس افکت را در ماه نوامبر سال گذشته با انتشار تیزر تریلری از آن اظهار داشت.

اعلامیه کمپانی در آن موقع به توضیح زیر بود:

در ماه دسامبر، بایوور اظهار داشت تعدادی از سازندگان پیشین سه گانه مس افکت بازگشته اند تا بر روی نسخه نو این مجموعه کار نمایند.

فروش قابل توجه این نسخه خبر خوشی برای طرفداران این فرنچایز محبوب است؛ زیرا در عصری که بازی های چندنفره آنلاین تقریباً تمامی عرصه بازی های ویدئویی را به سیطره خود درآورده اند، درخشش یک بازی نقش آفرینی تک نفره، آن هم بازی از پیش ساخته شده، دستاوردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذر کرد. این حجم از استقبال، به احتمال بسیار زیاد بر روی جهت گیری کمپانی EA نسبت به بازی های نوی که در راه دارد، به خصوص برای فرنچایز مس افکت و سایر بازی هایی که برنامه ریمستر شدن آنها را در سر دارد، به طور قطع تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

در جلسه ای که در ماه مه 2020 برگزار گردید، ویلسون به EA پیشنهاد کرد ساخت دنباله بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون را مد نظر قرار دهند؛ زیرا این بازی ساخته Respawn با فروش بیش از ده میلیون نسخه همانند مس افکت از فروشی بالاتر از سطح انتظارات برخوردار شد. ازاین رو، در ماه ژوئن امسال، EA مدعی شد که بیش از بیست میلیون نفر در تمامی پلتفرم ها این بازی را خریداری نموده اند.

بااین وجود، اخیراً EA اظهار داشت ساخت نسخه نوی از جنگ ستارگان تا سال 2022 میلادی در برنامه آن ها قرار ندارد. در طول این جلسه، که روز چهارشنبه برگزار گردید، ویلسون بعلاوه پیشنهاد بازگشت به روتین انتشار دو ساله بازی های بتلفلید را داد. هر چند او به بازیکنان توصیه کرد که به این بازی با رویکرد خدمت رسانی نگاه نمایند و از عناصر ورود رایگان در بازی اطلاع داد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1714

به "فروش بازسازی مس افکت انتظارات الکترونیک آرتز را درهم شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازسازی مس افکت انتظارات الکترونیک آرتز را درهم شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید