سندرز: مردم فهمیده اند ترامپ چه شیادی است

به گزارش شهر سرگرمی، سناتور ارشد دموکرات با اشاره به حضور کمرنگ طرفداران رئیس جمهور آمریکا در نشست انتخاباتی وی در ایالت اوکلاهما، اعلام نمود که این حضور کمرنگ می تواند نشان دهنده این باشد که مردم آمریکا متوجه شده اند که رئیس جمهورشان چه فرد شیادی است.

سندرز: مردم فهمیده اند ترامپ چه شیادی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا که تا همین چند ماه قبل یکی از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 بود و در نهایت تصمیم به کناره گیری از انتخابات گرفت، روز دوشنبه در پیامی توئیتری به حضور کم تعداد طرفداران دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی او در شهر تالسا دومین شهر عظیم ایالت اوکلاهما واکنش نشان داد.

سندرز در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: ترامپ انتظار داشت که دهها و دهها هزار نفر برای [تجمع انتخاباتی] او در تالسا حاضر شوند، اما فقط 6200 نفر در آنجا حضور یافتند.

وی اضافه نمود: من فکر می کنم که احتمالاً تغییر بسیار عظیمی در سراسر این کشور در حال رخ دادن است و مردم دارند می فهمند که ترامپ چه شیادی است.

دونالد ترامپ روز شنبه در حالی در تجمع انتخاباتی خود در تالسا حضور یافت که از 19000 جایگاه محل برگزاری تجمع تنها 6200 جایگاه یعنی کمتر از یک سوم ظرفیت پر شده بود. این در حالی است که مقامات کارزار انتخاباتی ترامپ پیش از برگزاری تجمع ادعا می کردند که احتمالاً علاوه بر 19000 نفر ظرفیت اصلی، هزاران نفر دیگر از طرفداران نیز در خیابان های اطراف محل تجمع انتخاباتی حضور خواهند یافت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1035

به "سندرز: مردم فهمیده اند ترامپ چه شیادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: مردم فهمیده اند ترامپ چه شیادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید