سایت ورزش های هیجانی در مشگین شهر احداث می شود

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از احداث سایت ورزش های هیجانی در منطقه نمونه گردشگری شابیل واقع در این شهرستان خبر داد.

سایت ورزش های هیجانی در مشگین شهر احداث می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، ایمانعلی ایمانی امروز پنج شنبه 9 آبان 98 با اعلام این خبر شرح داد: منطقه نمونه گردشگری شابیل با راه اندازی سایت گردشگری وارد فاز جدیدی در رونق گردشگری و جلب و جذب گردشگر در منطقه لاهرود شهرستان مشگین شهر خواهد شد.

او افزود: این مجموعه شامل تله سیژ شابیل، اقامتگاه کوهستانی، خانه های هابیت، کمپ عشایری، رستوران، پیست اسکی، ورزش های هیجانی و مجتمع آب درمانی هیدروتراپی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: فاز اول این پروژه که شامل اقامتگاه کوهستانی، خانه های هابیت و رستوران تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.

ایمانی با اشاره به موقعیت اقلیمی قابل توجه و قرارگیری در پنج کیلومتری دامنه شمالی قله سبلان گفت: این منطقه بزرگ ترین سایت پیست اسکی و ورزش های هیجانی خواهد بود.

او شرح داد: بهره برداری تله سیژ شابیل و مجتمع آبدرمانی هیدروتراپی فازهای بعدی پروژه هستند که برای سال 99 و 1400 به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: هزینه پیش بینی شده برای این طرح در فاز نهایی 400 میلیارد تومان با اشتغال.زایی 200 نفر به طور مستقیم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 481

به "سایت ورزش های هیجانی در مشگین شهر احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت ورزش های هیجانی در مشگین شهر احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید