طراحی سایت: سایت های برتر میزبانی گردشگران و مسافران

به گزارش شهر سرگرمی، سایت های میزبانی جهانگرد

همه شما با صنعت گردشگری آشنایی دارید و می دانید که این صنعت شاخه های بسیار زیادی دارد. گردشگران در حال حاضر به طریقه های مختلفی سفر می نمایند و برای اینکه در مقصدی بمانند از اقامت گاه های گوناگونی استفاده می نمایند. شما نیز می توانید زمانی که سفر می کنید برای اقامت، گزینه هایی مثل هتل، هاستل و … انتخاب کنید. اما در این بین یکی از کارهای هیجان انگیزی که به وسیله آن می توانید فرهنگ یک کشور را بهتر بشناسید ماندن در خانه هایی است که خودشان درخواست میزبانی شما را داده اند. بعلاوه خود شما نیز می توانید در زمان هایی که دوست دارید در سایت های میزبانی جهانگرد عضو شوید و از گردشگرانی که به کشورتان می آیند، پذیرایی کنید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا بعضی از این سایت های میزبانی جهانگرد را برایتان معرفی کنیم.

طراحی سایت: سایت های برتر میزبانی گردشگران و مسافران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

1- HospitalityClub.org

یکی از سایت های میزبانی جهانگرد hospitalitclub می باشد که در سال 2000 در آلمان افتتاح شد و با بیش از 400 هزار کاربر دومین سایت بزرگ میزبانی محسوب می گردد. هدف وبسایت برای آن هایی است که می خواهند میزبان شوند و یا مهمان فردی بومی گردند و بعلاوه افرادی که تنها در پی دیدار و صحبت با افراد بومی یک کشور و یا دیگر جهانگردانی است که در آن جا سفر می نمایند. ویژگی خوب این وبسایت این است که پروفایل های شما بسیار شخصی سازی می شوند و گزینه های جستجوی خوبی دارد، بعلاوه یک نقطه مثبت آن بخش بندی های خوب (مانند میزبان خانواده، محلی و …) است که کار شما را راحت نموده است. برای امنیت بیشتر از اعضا خواسته می گردد که زمانی که می خواهند میزبان شخصی شوند، در ابتدا پاسپورت آن ها را چک نمایند که البته این مورد در واقعیت چندان اتفاق نمی افتد.

2- BeWelcome.org

این وبسایت نسخه نوتری از جنبش میزبانی از جهانگرد است که در سال 2006 به وسیله داوطلبان گروه های میزبانی راه اندازی شد. این وب سایت بخشی از خط مشی های سایت Servas که در ادامه معرفی می کنیم را دارد اما با حس مدرن تر، و تاکیدی بر به اشتراک گذاشتن بیشتر تجربه ها و نه فقط اینکه شما به طور رایگان جایی را برای اقامت انتخاب کنید. این وبسایت از دیگر سایت های میزبانی جهانگرد از زبان های بیشتری پشتیبانی می نماید و هدفش این است که مردم از سطح طبقاتی و اجتماعی مختلف بیشتر با هم ارتباط برقرار نمایند. سیستم های امنیتی این وب سایت اجازه می دهد تا شما روی پروفایل های مختلف نظر ثبت کنید و بعلاوه سیستمی وجود دارد که به وسیله پاسپورتتان هویت شما اعتبارسازی می گردد.

3- Couchsurfing.com

احتمالا این گزینه در میان سایت های میزبانی جهانگرد برای شما آشناترین باشد. این وب سایت که اعضایش به حدود 600 هزار نفر می رسند و همیشه در حال افزایش هستند، یک سایت میزبانی جهانگرد می باشد که شما با عضویت در آن می توانید میزبان مسافران بشوید. این سایت در سال 2004 ایجاد شد و برای شما یک محیط آنلاین فراهم نموده است که بتوانید هم میزبان جهانگرد ها شوید و هم اگر دوست داشتید درخواست میزبانی در یک مقصدی را بدهید. بعلاوه از ویژگی های دیگری که این وبسایت دارد، این است که برای شما زمینه ای فراهم نموده که اگر می خواهید در هتلی اقامت کنید، بتوانید از گزینه دیدار با جهانگردان بهره ببرید و بعلاوه می توانید در رویدادهای گروهی مختلف شرکت کنید. ثبت نام در این وبسایت رایگان است و شما برای خودتان یک پروفایل جداگانه دارید که می توانید آن را شخصی سازی نمایید. ارزیابی امنیتی این وبسایت، کاربرانش را از طبقه 0 تا 3 می رساند (نام و آدرس شما اگر کارت اعتباری بین المللی داشته باشید، به طور کامل معتبر می گردد). کوچ سرفینگ بعلاوه به شما اجازه می دهد که نظرتان را راجع به میزبان و یا مهمان خاصی بیان کنید و از نظرات افراد دیگر باخبر شوید.

4- Servas

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدیمی ترین شبکه برای میزبانی جهانگردان Servas می باشد که در سال 1949 راه اندازی شد تا صلح جهانی و درک چند فرهنگی کشورها را بهبود بخشید. برخلاف نسخه های نو میزبانی، نمی توانید به وسیله اینترنت در آن عضو شوید، در عوض باید در آن به طریقه دیگری عضو شوید و در زمانی که می خواهید میزبانی پیدا کنید به وسیله یک نوشته کتبی و یا تماس با این مجموعه درخواستتان را ثبت کنید. برای اینکه در Servas عضو باشید احتیاج است که مبلغی را پرداخت کنید که طیف آن از 10 دلار آغاز می گردد و تا 85 دلار در سال می رسد. نکته قابل توجه این است که شما برای عضویت در این مجموعه باید در ابتدا یک مصاحبه حضوری در یکی از شعبه های آن به عمل بیاورید. در حال حاضر این موسسه بیش از 20 هزار نفر کاربر دارد که می توانند برای یک تا دو شب مهمان و میزبان شوند.

5- GlobalFreeloaders.com

این مورد در میان سایت های میزبانی جهانگرد خیال همه را راحت کرد است: هیچ گروهی وجود ندارد، هیچ سیاست خاصی وجود ندارد و تمرکز اصلی آن برای پیدا کردن جایی برای اقامت رایگان است. طراحی آن بسیار ساده می باشد و پروفایل شما دارای یک پاراگراف است و حتی هیچ عکس و متن دیگری در آن دیده نمی گردد. این وبسایت حدود 46 هزار عضو دارد که در استرالیا راه اندازی شده است و به همین علت بیشتر کاربران آن استرالیایی می باشند.

6- WarmShowers.org

یکی دیگر از سایت های میزبانی جهانگرد سایت WarmShowers می باشد که مختص دوچرخه سواران است. این سایت با این هدف ایجاد شده تا محیطی درست کند که افرادی که با دوچرخه به مقصدی سفر می نمایند بتوانند در خانه های محلی اقامت نمایند. شما در این وبسایت می توانید پروفایل خود را بسیار شخصی سازی کنید. برای مثال این امکان وجود دارد که تا کوچک ترین مواردی که می توانید در اختیار مهمانتان بگذارید را در پروفایل بیاورید، مثلا بگویید که من می توانم غذا، ترانسفر و … را به شما ارائه دهم و یا تنها می توانم محوطه ای در اختیارتان بگذارم که بتوانید چادر بزنید.

منبع: theguardian.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1883

به "طراحی سایت: سایت های برتر میزبانی گردشگران و مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت های برتر میزبانی گردشگران و مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید