زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه دنیا را شکست!

به گزارش شهر سرگرمی، زن چینی با مژه 8 اینچی خود، رکورد داشتن بلندترین مژه دنیا را به نام خود ثبت کرد.

زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه دنیا را شکست!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار، یک زن چینی رکورد قبلی خود در کتاب گینس در داشتن بلندترین مژه دنیا را شکست. یو جیانگژیا این رکورد را با داشتن مژه 8 اینچی به نام خود ثبت کرد. او پیشتر در ماه ژوئن سال 2016 با داشتن مژه 4.88 اینچی، رکورد بلندترین مژه دنیا را به نام خود ثبت نموده بود. این در حالی بود که در همان زمان پزشکان از رشد غیرطبیعی و عجیب مژه های این زن ابراز شگفتی نموده بودند.

جیانگژیا در تبادل نظر با رکورد های دنیای گینس در این باره گفت: من اولین بار در سال 2015 متوجه رشد غیرطبیعی مژه هایم شدم. رشد آن ها در آن موقع کند بود، اما کم کم بلند و بلندتر شدند. من به یک پزشک متخصص مراجعه کردم تا به دلیل بلندتر بودن مژه هایم در مقایسه با سایر افراد پی ببرم، اما این پزشک نتوانست به دلیل آن پی ببرد و گفت چنین اتفاقی واقعا غیرعادی است.

جیانگژیا با عجیب توصیف کردن رشد مژه هایش اضافه نمود: من کوشش کردم تا دلایل علمی این پدیده مانند ژنتیک و سایر عوامل را هم پیدا کنم، اما هیچ یک از افراد خانواده ام چنین مژه های بلندی نداشتند و این پدیده برای من ناشناخته ماند.

لازم به ذکر است؛ بلندترین مژه این زن، مژه های بالایی چشم چپ او هستند که طبق میزان گیری دقیق اجرا شده میزان آن ها به 8 اینچ می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1722

به "زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه دنیا را شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن چینی رکورد داشتن بلندترین مژه دنیا را شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید