رانگنیک: کاوانی بازیکن بسیار مهمی است، به او اجازه جدایی نمی دهم

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی آلمانی شیاطین سرخ احتمال جدایی مهاجم 34 ساله اش در پنجره زمستانی جاری را رد کرد.

رانگنیک: کاوانی بازیکن بسیار مهمی است، به او اجازه جدایی نمی دهم

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک در آستانه بازی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش با ولورهمپتون در هفته بیست ویکم لیگ برتر انگلیس در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد در پنجره زمستانی جاری گفت: ما در خصوص کاوانی صحبت کردیم و او می داند که من قطعاً اجازه نمی دهم در ماه ژانویه از جمع ما جدا گردد. ما به ادینسون احتیاج خواهیم داشت. ترجیح می دهم کاوانی دیگری هم در ترکیب مان داشته باشم، اما برای من واضح است که ادینسون باید بماند.

وی اضافه کرد: ما در چند هفته گذشته زیاد با هم صحبت کردیم و احتمالاً بیشترین صحبت را در این مدت با او داشته ام. از همان روز اول به کاوانی گفتم که او برای من بازیکن بسیار مهمی است. ادینسون احتمالاً تنها کسی است که می تواند به عنوان مهاجم پشت به دروازه و رو در رو بازی کند. حرفه ای بودن کاوانی و اخلاق کاری اش شگفت انگیز است و به او گفتم که به شدت می خواهم تا خاتمه فصل بماند. ادینسون این را می داند و فهمیده است که من چقدر برای او ارزش و احترام قائلم.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در خاتمه خاطر نشان کرد: فکر می کنم در این مدت متوجه شده اید که نمی خواهم درباره بازیکنان به صورت انفرادی صحبت کنم. می دانم بعضی بازیکنان می خواهند تیم را ترک نمایند، اما ما در خصوص کاوانی صحبت کردیم و او می داند که من قطعاً رهایش نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1911

به "رانگنیک: کاوانی بازیکن بسیار مهمی است، به او اجازه جدایی نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: کاوانی بازیکن بسیار مهمی است، به او اجازه جدایی نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید