دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش شهر سرگرمی، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 98 با حضور قائم مقام رئیس ستاد، دبیر ستاد و روسای کمیته های تخصصی ستاد استان برگزار گردید.

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، معاون امور عمرانی استانداری کردستان در جریان این جلسه با تاکید بر همکاری و کوشش کلیه اعضای ستاد سفرهای نوروزی گفت: رونق سفرهای نوروزی به اقتصاد مردم استان کردستان یاری های قابل توجهی خواهد داشت و این امر در صورتی ممکن خواهد شد که اعضای این کمیته ها با جدیت بیشتری کار نمایند.

او اضافه نمود: ما به عنوان متولیان این امر باید کردستان را به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی کنیم و همچنین با برنامه ریزی درست انگیزه مسافران را برای ماندگاری در این استان بیشتر کنیم.

ملکی گفت: نصب علائم هدایت، خط کشی، سه خطه کردن جاده ها و همچنین برپایی ایستگاههای 24 ساعته اورژانس و امدادگران در راستا جاده ها موجب احساس امنیت در مسافران خواهد شد.

او افزود: هماهنگی هرچه بیشتر اعضای کمیته ها در ایام تعطیلات نوروز 98 بازخورد مثبتی خواهد داشت.

او اعلام کرد: اگر بخواهیم از صنعت گردشگری در راستای رونق بخشی به اقتصاد استان بهره ای ببریم باید زیرساختها و امکانات لازم برای این بخش توسط کلیه دستگاههای اجرایی و اعضاء ستاد فراهم گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز با تاکید بر این که تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای توسعه گردشگری در استان است، گفت: دستگاههای عضو ستاد برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی باید در آمادگی کامل باشند.

سید محسن علوی گفت: چهار گزارش هفتگی از اقدامات کمیته ها به دبیرخانه ستاد ارجاع شده و این گزارشات تماما به دفتر معاون عمرانی استانداری فرستاده شده است.

علوی اضافه نمود: موزه ها، اماکن تاریخی، اقامتگاه های گردشگری و رستوران های داخل شهری و بین راهی مکررا مورد بازدید کارشناسان و بازرسان اداره کل قرار گرفته و برای خدمات رسانی به مسافران در آمادگی کامل هستند.

او اعلام کرد: اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، نقشه، بنر و... توسط این اداره کل چاپ شده و آماده توزیع در سطح استان به منظور ارائه به گردشگران و مسافران نوروزی است.

در ادامه این جلسه حشمت الله صیدی شهردار سنندج با اشاره به آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی گفت: جشن بزرگ نوروز 98 در لحظه تحویل سال بسیار باشکوه تر از سال قبل در ورزشگاه ورزشی22 گولان سنندج برگزار خواهد شد.

او اعلام کرد: برنامه های متنوعی برای نوروز 98 توسط شهرداری سنندج تدارک دیده شده که پس از اخذ مجوزات قانونی طی ایام نوروز اجرا و برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 234

به "دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید