حمله مارها به کلان شهر تاریخی ایران

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد که از ابتدای امسال تا به امروز تعدادی مار به وسیله آتش نشانان از اماکن مختلف و پارک ها زنده گیری شده است.

حمله مارها به کلان شهر تاریخی ایران

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به رؤیت مار در روزهای ابتدایی امسال، اظهار کرد: هرسال از اواسط فروردین تا خاتمه تابستان، حوادث زیادی در مورد رؤیت مار از سوی شهفرایندان به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش می گردد.

وی با بیان اینکه مأموران آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل رؤیت مار می فرایند و در صورت وجود مار، آن ها را زنده گیری می نمایند، اضافه نمود: مارهای گرفته شده به وسیله آتش نشانان یا به اداره محیط زیست تحویل می شوند و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می شوند و هرگز آسیبی به آن ها وارد نمی گردد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شهفرایندان خواست در صورت رؤیت مار نزدیک آن ها نشوند و بلافاصله با شماره تلفن 125 تماس بگیرند.

کاوه آهنگران بعلاوه توصیه کرد شکاف های ورودی به منازل پوشانده گردد، درها بازنماند، هنگام خرید میوه و صیفی جات جعبه های آن با دقت مورد آنالیز قرار گیرد و در آخر مراقب بچه ها باشید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2025

به "حمله مارها به کلان شهر تاریخی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مارها به کلان شهر تاریخی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید