جنایت سر یک جفت کتانی

به گزارش شهر سرگرمی، درگیری دو پسر جوان بر سر یک جفت کتانی، باعث قتل یکی از آنها شد.

جنایت سر یک جفت کتانی

یه گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از روزنامه جام جم، ساعت 17 دوشنبه بیست و پنجم مرداد امسال یکی از مسوولان بیمارستانی در تهران به پلیس 110 اطلاع داد که پسر 17 ساله ای بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده است. در ادامه تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل جنایت در محله مولوی اعزام شدند.

ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند و یکی از آن ها که شاهد درگیری مرگبار بود، به افسر تحقیق گفت: عصر آن روز در حال بازگشت به خانه متوجه شدم دو پسر نوجوان که یکی از آن ها همسایه مان بود درگیر شده اند و پسر غریبه تلاش می کرد کتانی ای که در دست نوجوان همسایه مان بود را بگیرد.

خواستم دخالت کنم و دعوا پایان گیرد که نشد، به سمت خانه ام رفتم، اما صدای شان را می شنیدم که هرکدام ادعای مالکیت کتانی را می کردند. بعد صدای فریاد شنیدم و وقتی برگشتم، پسر همسایه را دیدم که غرق در خون روی زمین افتاده بود و پسر غریبه هم با سوار شدن به خودروی عبوری فرار کرد.

حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: در جریان تحقیقات پلیسی، هویت دوست مقتول که عامل جنایت بوده، به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1720

به "جنایت سر یک جفت کتانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت سر یک جفت کتانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید