توکلی: مس رفسنجان هدف های بزرگی برای فصل آینده دارد

به گزارش شهر سرگرمی، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید که این تیم برای فصل آینده لیگ برتر اهداف بزرگی دارد.

توکلی: مس رفسنجان هدف های بزرگی برای فصل آینده دارد

شاهین توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به حضورش در تیم مس رفسنجان اسم کرد: ابتدا باید از باشگاه آلومینیوم اراک و طرفداران این تیم تشکر کنم و برای آنها آرزوی برترین ها را دارم . فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم هر چند در هفته های آخر نتایج چندان خوبی نگرفتیم ولی برای تیمی که سال اول حضور در لیگ برتر را سپری می نماید این نتایج قابل قبول بود. اواخر شرایط مدیریتی باشگاه طوری بود که نمی خواستم فصل جابجایی را از دست بدهم و تصمیم به جدایی گرفتم.

وی ادامه داد: مس را انتخاب کردم چون یک باشگاه حرفه ای است و خریدهای این تیم و بعلاوه تفکرات محمد ربیعی نشان می دهد که آنها در فصل آینده دنبال هدف های بزرگی هستند.

توکلی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود کاهش تعداد بازیکنان با کیفیت در فوتبال ایران است مبلغ قراردادها بسیار موضوع شده است، توضیح داد: باید مبلغ قراردادها را با دیگر کشورها مقایسه کنید. به اسم مثال نمی توان این مبالغ را با پول هایی که در کشورهای عربی یا شرق آسیا به بازیکنان می دهند قیاس کرد. از طرفی ارزش پول ما هم پایین آمده و حتی اگر بازیکنی در ایران برای یک فصل 10 میلیارد پول بگیرد به سختی بتواند در بالای شهر یک خانه بخرد. باشگاه ها مجبور هستند رقابت نمایند و اگر به بازیکنان پول ندهند آنها از فوتبال ایران می فرایند تا در لیگ هایی مثل بنگلادش، آذربایجان، مالزی یا تایلند بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1730

به "توکلی: مس رفسنجان هدف های بزرگی برای فصل آینده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: مس رفسنجان هدف های بزرگی برای فصل آینده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید