تصمیم مهم شجاع خلیل زاده برای ملاقات با پرسپولیس

به گزارش شهر سرگرمی، از ابتدای تابستان سال جاری ازار شایعات حول بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس داغ بود و هر از چند گاهی خبری در مورد امضای قرارداد بازیکن سابق سرخ ها مطرح می شد. این خبر، اما برخلاف تصور شجاع و پرسپولیسی ها با واکنش خوبی از سوی طرفداران روبه رو نشد و آن ها هر بار با مرور خاطرات بد گذشته با شجاع خلیل زاده، از حضور احتمالی او ابراز نارضایتی می کردند.

تصمیم مهم شجاع خلیل زاده برای ملاقات با پرسپولیس

شجاع 3 سال قبل در شرایطی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده بود، در آستانه فینال این تیم را ترک کرد و راهی قطر شد. هرچند در آن موقع هم یحیی سعی کرد رسول پناه، مدیر وقت پرسپولیس را مقصر جدایی شاگردش قلمداد کند، اما رفتن شجاع و بعد از آن بوسیدن لوگوی تیم قطری باعث شد تا حسابی پرسپولیسی ها با او دشمن شوند. در نهایت هم شجاع به پرسپولیس نیامد و با امضای قراردادی به تراکتور پیوست تا خیال همه راحت باشد، اما یحیی گل محمدی یک استوری عجیب برای شجاع گذاشت.

یحیی که اعتقاد ویژه ای به خلیل زاده دارد، اینگونه خواست از او دلجویی کند و به او این پیام را بدهد که من دوست داشتم تو را به پرسپولیس بیاورم، اما طرفداران نگذاشتند! حالا این دو بار دیگر در تبریز به یکدیگر رسیده اند در حالی که دوستی های گذشته فراموش نشده است. شجاع خلیل زاده که رابطه صمیمانه ای با یحیی گل محمدی دارد تصمیم گرفته است پیش از آغاز ملاقات با پرسپولیس به سمت نیمکت قرمز ها رفته و از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2229

به "تصمیم مهم شجاع خلیل زاده برای ملاقات با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم شجاع خلیل زاده برای ملاقات با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید