ترافیک در جاده چالوس، هراز و فشم

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - براساس آخرین گزارش های رسمی منتشرشده هم اکنون در محورهای شمالی از جمله چالوس و هراز و جاده فشم به تهران ترافیک سنگینی وجود دارد و به نظر می رسد در ساعات به جامانده از تعطیلات نوروزی این ترافیک سنگین تر خواهد شد.

ترافیک در جاده چالوس، هراز و فشم

بر اساس آخرین گزارش های اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راههای کشور هم اکنون ترافیک سنگینی در محور چالوس- کرج حدفاصل میانک تا مجلار و ارنگه تا وینه و در محور هراز در راستا شمال به جنوب و در محدوده گزنگ وجود دارد اما در محور فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در راستاهای رفت و برگشت تردد روان بوده و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس همین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور در سایر محورهای ترافیکی مسئله ای از نظر مداخلات جوی و ترافیک وجود ندارد و تنها در محور فشم- تهران در محدوده گردنه قوچک ترافیک سنگین گزارش شده است.

بعلاوه آخرین گزارش نوروزی این مرکز نشان می دهد که از ابتد ای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه سال گذشته تا دیروز 12 فروردین به صورت میانه دو میلیون و 210 هزار و 597 وسلیه نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی تردد کردند و تردد بین استانی روز گذشته دو میلیون و 338 هزار و 300 وسیله نقلیه بوده است.

این اندازه ترددهای بین استانی نسبت به همین بازده زمانی در نوروز سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. تردد در قیاس با مدت مشابه نوروز سال 1399 بیش از 231 درصد و در مقایسه با همین بازده زمانی در نوروز سال 1398 حدود 19 درصد رشد را نشان می دهد.

بعلاوه در روزهای گذشته از تعطیلات نوروزی بیشترین ترددهای بین استانی و سفرهای جاد ه ای در روز 5 فروردین سال جاری اتفاق افتاده است که بیش از دو میلیون و 646 هزار و 100 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی تردد کردند.

استانهای خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین افزایش ترددهای بین استانی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه نموده اند که به ترتیب 116 درصد، 111 درصد، 78 درصد، 74 درصد و 71 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

از سوی دیگر تعداد پلاکهای ثبت شده در دوربینهای پلاک خوان از 25 اسنفد سال گذشته تا دیروز به بیش از 12 میلیون و 213 هزار و 200 پلاک با ترکیب مبدا استانهای مختلف رسیده که از این تعداد 11 میلیون و 748 هزار و 900 پلاک مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده و سهم تهران و البرز همچنان با بیش از 3 میلیون و 300 هزار خودرو بیشتر از سایر استانها است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2017

به "ترافیک در جاده چالوس، هراز و فشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در جاده چالوس، هراز و فشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید