تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های استان فارس به مناسبت هفته گردشگری، 15 هتل استانداردسازی شد

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به آغاز هفته گردشگری از 6 مهرماه گفت: هتل های استان فارس در این هفته 10 تا 30 درصد به گردشگران داخلی تخفیف می دهند.

تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های استان فارس به مناسبت هفته گردشگری، 15 هتل استانداردسازی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حسن سیادتان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به آغاز هفته گردشگری از 6 مهرماه گفت: هفته گردشگری همزمان با ورود تورهای گردشگران خارجی به استان است و هتل های استان فارس در این هفته 10 تا 30 درصد به گردشگران تخفیف می دهند.

وی با بیان اینکه هر هتل برنامه ای ویژه برای گردشگران خارجی در این هفته در نظر گرفته است، گفت: اجرای برنامه های در راستای معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری استان فارس است و کوشش شده که با برنامه های میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر ارگان ها هماهنگ باشد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه استانداردسازی هتل ها یکی از عوامل جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی است، اضافه نمود: تا به امروز 15 هتل و 3 مهمان پذیر استان فارس استانداردسازی شدند.

سیادتان با بیان اینکه تمامی هتل ها و مهمانپذیرهای استان فارس مشمول طرح استانداردسازی هستند، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا خاتمه سال 96 تمامی هتل های استان فارس استانداردسازی می شوند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس اضافه نمود: پس از گذراندن مراحل استانداردسازی پروانه های 3 ساله به هتل ها داده می گردد و در این مدت نیز هتل ها از سوی بازرسان جامعه هتلداری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سیادتان درباره تغییر نرخ هتل ها پس از استانداردسازی گفت: در گذشته هتل ها می توانستند پس از استانداردسازی نرخ خود را به صورت آزاد دریافت نمایند اما در شیوه نامه جدید آزادسازی قیمت با نظر سازمان میراث فرهنگی صورت می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 634

به "تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های استان فارس به مناسبت هفته گردشگری، 15 هتل استانداردسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های استان فارس به مناسبت هفته گردشگری، 15 هتل استانداردسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید