بنتانکور: آلگری به من اعتماد به نفس داد، رونالدو اشتیاق فوق العاده ای برای پیروزی دارد

به گزارش شهر سرگرمی، هافبک اروگوئه ای تیم فوتبال یوونتوس از هم تیمی پرتغالی اش و سرمربی پیشین این تیم تمجید ویژه ای کرد.

بنتانکور: آلگری به من اعتماد به نفس داد، رونالدو اشتیاق فوق العاده ای برای پیروزی دارد

به گزارش خبرنگاران ، رودریگو بنتانکور که در ماه جولای 2017 از بوکاجونیورز به یوونتوس پیوست و در این مدت دو قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه نموده است، در گفت وگو با روزنامه استامپا ایتالیا درباره پیوستنش به یووه گفت: از ماه دسامبر 2016 می دانستم که به تورین خواهم رفت و مدیر برنامه هایم این موضوع را به اطلاع من رسانده بود. 6 ماه بعد من در یوونتوس بودم که اتفاق فوق العاده ای بود.

وی اضافه کرد: از همات ابتدا این حس را داشتم که به تیمی عظیم ملحق شده ام و ذهنیت باشگاه را به خوبی حس می کردم. ماسیمیلیانو آلگری به من اعتماد به نفس داد و مائوریتزیو ساری حالا روی من حساب می نماید. بازی برای یوونتوس باعث افتخارم است و البته مسئولیت هم دارد، اما من تنها روی سختکوشی تمرکز نموده ام. هنوز جای پیشرفت زیادی دارم.

هافبک اروگوئه ای بانوی پیر همچنین در آستانه از سرگیری فوتبال ایتالیا با ملاقات یوونتوس و میلان در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا گفت: بازی بدون تماشاگران آسان نخواهد بود و این بر روی بازی ها تأثیر خواهد گذاشت. با این حال ما سخت کوشش می کنیم و آماده بازی خواهیم بود. یوونتوس همواره به دنبال قهرمانی است و جام حذفی ایتالیا هم اولین هدف مان است. ما به شدت به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.

بنتانکور 22 ساله همچنین در مورد اولین رویارویی اش با هم تیمی پرتغالی اش یادآور شد: من رونالدو را برای اولین بار در جام جهانی 2018 روسیه دیدم. من با کریس احوالپرسی کردم که او در جواب گفت سلام رودریگو. نمی دانم رونالدو از کجا اسم من را می دانست که همین باعث تعجبم شد. چند هفته بعد هم ما در یوونتوس با یکدیگر هم تیمی شدیم. او اشتیاق فوق العاده ای برای رسیدن به پیروزی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1011

به "بنتانکور: آلگری به من اعتماد به نفس داد، رونالدو اشتیاق فوق العاده ای برای پیروزی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتانکور: آلگری به من اعتماد به نفس داد، رونالدو اشتیاق فوق العاده ای برای پیروزی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید