اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو

به گزارش شهر سرگرمی، برخی از هواداران یوونتوس ادعای عجیبی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح می کنند.

اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان یک ضربه پنالتی بسیار حساس را از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد موج نقدها طرفداران بیانکونری به سمت کریستیانو رونالدو روانه گردد.

این عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو، در مسابقه فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی نیز ادامه داشت؛ ستاره 35 ساله یووه برابر تیم جنارو گتوزو شب بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از شکست تیم مائوریتزیو ساری و از دست رفتن قهرمانی گردد.

گذشته از همه این ها، بسیاری از طرفداران یوونتوس معتقد بودند که کریس رونالدو برای به ثمر رساندن پنالتی پنجم تیمش مقابل ناپولی پافشاری کرده تا به نوعی خودش گل قهرمانی یووه را به ثمر رسانده باشد.

بر اساس استدلال طرفداران بیانکونری در صورتیکه CR7 مسئولیت زدن یکی از پنالتی های ابتدایی یوونتوس را بر عهده می گرفت، این امکان وجود داشت که اتفاق دیگری رخ دهد و برنده بازی در ضربات پنالتی یووه باشد، نه ناپولی!

پیش از این نیز بارها شاهد این موضوع بوده ایم که فوق ستاره پرتغالی در ضربات مرگ بار پنالتی، وظیفه زدن ضربه آخر تیمش را برعهده بگیرد؛ شاید مهمترین آنها در سال های گذشته به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکو بر می گردد؛ جایی که رونالدو پنالتی پنجم کهکشانی ها را تبدیل به گل کرد تا قهرمانی یازدهم آنها را در چمپیونزلیگ قطعی کرده باشد.

با این وجود به نظر می رسد که روبرو شدن رونالدو با چنین اتهامی کمی دور از انصاف باشد چرا که ایستادن پشت آخرین ضربه پنالتی نیز نمی تواند کار کم ریسک و کم اهمیتی باشد. کریس رونالدو طی سالهای اخیر نشان داده که همواره در مواقع حساس به داد تیمش می رسد و شاید همین موضوع نیز باعث شده که مربیان او چنین وظیفه مهمی را در اختیارش قرار دهند.

رونالدو در روزهای اخیر با نقدها زیادی روبرو شده است اما این ستاره پرتغالی با چنین مسائلی بیگانه نیست. از طرفی او نشان داده که هرگاه اعتراضات به عملکردش افزایش می یابد، با توپ پر به همه آنها واکنش نشان خواهد داد. درست مثل چند سال پیش که نشریات کاتالانی از واژه THE END(خاتمه) برای او استفاده کردند اما دقیقاً بعد از همان روزها بهترین دوران این بازیکن در لوس بلانکوس رقم خورد.

  • انتقاد خواهر رونالدو از ساری و یوونتوس
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1030

به "اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام عجیب هواداران یوونتوس به کریس رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید