بمب های جادوگر برای سال 1400

به گزارش شهر سرگرمی، خبرهای مهمی در رابطه با علی کریمی به گوش می رسد که نشان می دهد او یکی از خبرسازان عظیم ورزش در سال 1400 خواهد بود.

بمب های جادوگر برای سال 1400

به گزارش خبرنگاران ، چهره شکست خورده انتخابات ریاست فدراسیون در اسفند ماه 1399 همانطور که سال گذشته خبرسازترین فرد فوتبالی بود قرار است در قرن جدید هم به خبرسازی خود ادامه بدهد و از این لحاظ مرد شماره یک باشد!

علی کریمی در مجمع انتخاباتی اسفند 99 فقط 9 رای به دست آورد تا دو پیش بینی در رابطه با حضور او در این رویداد به واقعیت تبدیل گردد. نخست اینکه او رئیس فدراسیون نخواهد شد و دوم اینکه تعداد آرای او از انگشتان دو دست هم بیشتر نمی گردد. مهاجم اسبق پرسپولیس و تراکتور فقط 9 رای را به دست آورد و در همان دور اول کنار رفت.

به هر حال علی کریمی بعد از شکست در انتخابات تاکید نمود که دیگر کاری در فوتبال ندارد اما اوضاع آنطور هم نیست. در واقع نمی توان تصور کرد که کریمی نمی خواهد به فوتبال برگردد. او برنامه های جذاب و البته جنجالی دارد...

کریمی پشت سر گل محمدی؟

نخستین خبری که در نوروز 1400 در میان شایعات فوتبالی بیشتر به واقعیت خودش را نشان داد احتمال سرمربی گری او در تیم فوتبال پرسپولیس است. این احتمال حتی سال گذشته هم مطرح شد.

یحیی گل محمدی یک مربی پیروز و کارنامه دار در پرسپولیس است اما خوب میدانیم برانکو که از او پیروز تر هم بود رفت چه برسد به یحیی که پیش از نوروز 1400 خبر اختلاف او با بعضی از مدیران باشگاه هم به گوش می رسید.

جسته و گریخته شنیدیم که علی کریمی در صف مربی گری پرسپولیس است و اگر یحیی گل محمدی در انتها این فصل راه خود را از سرخ ها جدا کند قطعا مربی بعدی علی کریمی خواهد بود...

البته بعد از شکست او در انتخابات چند خبرنگار گفتند که ممکن است به لیگ برتر برگردد اما هیچکس از این نگفت که شاید پرسپولیس یکی از گزینه های بازگشت او به لیگ برتر باشد. ناگفته نماند که جادوگر سرخ ها تجربه چندان پیروزیت آمیزی در مربی گری در لیگ برتر ندارد و دوران بدون دستاوردی در چند تیم از جمله سپیدرود رشت داشت.

جادوگر و تیم ملی

علی کریمی باز هم قرار است یک بار دیگر به تیم ملی فوتبال ایران برسد؟ او سال ها ستاره تیم ملی بود و سپس مدت کوتاهی در دوره سرمربی گری کی روش به عنوان دستیار فعالیت می کرد. البته دوره دستیاری او در تیم ملی با قهر و دلخوری به انتها رسید.

حالا یک بار دیگر اخبار مربوط به حضور کریمی در تیم ملی فوتبال ایران شنیده می گردد البته اینبار نه به عنوان دستیار بلکه به عنوان سرمربی.

زمانی علی دایی به شکل غیرمنتظره ای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد و حالا ممکن است چنین اتفاقی هم در انتظار علی کریمی باشد. هم اکنون راهنمایی ملی پوشان ایران را اسکوچیچ بر عهده دارد که البته یکی از سخت ترین کارهای دنیای فوتبال بر عهده اوست: بردن یوزها به جام جهانی قطر!

شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران نظر مساعدی در این رابطه دارد.

نکته مهم در رابطه با علی کریمی این است که او در یک سال اخیر به شدت خوش اشتها شده است و در رابطه با هر موقعیتی تمایل خود را نشان می دهد، از ریاست فدراسیون فوتبال گرفته تا سرمربی گری در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران. حتی در اینباره سال گذشته درباره تمایل او جهت مدیرعاملی در پرسپولیس هم اخباری منتشر شد که به جایی نرسید.

البته این تمایل شدید انرژی و انگیزه های جادوگر را نشان می دهد اما به همان اندازه می تواند خوب نباشد...

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1536

به "بمب های جادوگر برای سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب های جادوگر برای سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید