برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی قهرمان دل ها در گیلان

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/گیلان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اردوی فرهنگی و تربیتی نیم روزی قهرمان دل ها ویژه دانش آموزان ابتدایی شاهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از 20 تا 29 آبان ماه جاری در رشت برگزار می گردد.

برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی قهرمان دل ها در گیلان

نرگس دستیار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پاسداشت ارزش های انقلاب اظهار کرد: وظیفه واجب عملی ماست که در هر کجایی که باشیم نگاه ما به شهیدان و دفاع مقدس براساس نگاه ارزشی و دینی باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه در فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران به مهم ترین وجوه اهمیت و ضرورت نظام تربیتی در معنا و صندلی تحقق غایت زندگی (حیات طیبه) اشاره شده، گفت: توجه به ساحت های شش گانه، تعلیم و تربیت در آموزش ابتدایی بسیار حائز اهمیت است و در کنار آموزش مطالب درسی، به دنبال پژوهش و مهارت محوری نیز هستیم.

وی اضافه کرد: همه فعالیت های متولیان آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد و نهادینه کردن بصیرت دینی در بین دانش آموزان زمینه رسیدن به حیات طیبه را فراهم می نماید.

دستیار با اشاره به اینکه همه فعالیت های تربیتی باید با حمایت خانواده همراه باشد، توضیح داد: موضوع تربیت کار مشترک خانه و مدرسه است که با هماهنگی هم به ثمر می نشیند و با افزایش دانش و مهارت های تربیتی والدین فاصله تربیت رسمی و غیر رسمی به حداقل می رسد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان ادامه داد: اردوی فرهنگی و تربیتی نیم روزی قهرمان دل ها ویژه دانش آموزان ابتدایی شاهد ناحیه یک و دو رشت در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با اسطوره های معنویت از 20 تا 29 آبان ماه جاری برپا می گردد.

وی آمادگی فضای مدارس شاهد را مبنای انتخاب اولیه طرح قهرمان دل ها برشمرد و اضافه کرد: این برنامه نباید منحصر به یک روز معینی باشد و مدیران مدارس با برپایی نمایشگاه از آثار دانش آموزان شامل گزارش اردوها، دل نوشته ها و نقاشی زمینه الگو سازی و الگو گزینی برای دانش آموزان را فراهم نمایند.

لازم به ذکر است؛ به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان ابتدایی مدارس شاهد ناحیه یک و دو رشت با معارف ارزشی دفاع مقدس در مرحله اول اردوی فرهنگی نیم روزی قهرمان دل ها مقرر است از تاریخ 12تا 29 آبان ماه جاری در محل گلزار شهدای رشت (ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی) اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 503

به "برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی قهرمان دل ها در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی قهرمان دل ها در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید