برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال به وسیله دولت، کوشش خواهیم کرد

به گزارش شهر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد. وی ضمن بازدید از غرفه های شرکت های مختلف به گفتگو و گفتگو با صاحبان صنایع و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت.

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال به وسیله دولت، کوشش خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، یزدی زاده با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان جوابگوی حاضران و بازدید کنندگان بود.

وی در این بازدیدگفت: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همیشه با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی احتیاجهای جامعه و جوابگویی مناسب به آن کوشش می نماید.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به فراوری انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و فراوری انواع ریل مترو و راه آهن و محصولاتی مانند آرک TH36 برای معادن گفت: تمام این محصولات براساس احتیاج جامعه و تقاضای بازار، فراوری و عرضه شده است.

یزدی زاده اضافه نمود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد ولی با کسب مجوز و یاری شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و جوابگویی به برطرف احتیاجها و تقاضا های با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن ها هستیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد ولی با توجه به طرح های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت ها این شرکت به روز شده است .

یزدی زاده به اهمیت سازه های فولادی در ساخت و سازهای نو و نقش ذوب آهن اصفهان در تامین احتیاجهای این سازه ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال به وسیله دولت گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن کوشش خواهد نمود. با این حال از مسئولان بلند پایه کشور انتظار می رود که احتیاجهای شرکت های فراوریی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و مقرون به صرفه قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن ها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت زنجیره فراوری باید از ابتدا تا سرانجام هم به فکر مصرف کننده و هم فراوری کننده باشیم.

وی اضافه نمود: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان های مختلف باید با فراوری کنندگانی مانند ذوب آهن اصفهان همکاری و مشارکت کنند. در این صورت با عرضه فراوریات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی به وسیله شرکت های مختلف و از جمله ذوب آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات مالی و اشتغالزایی آن خیلی سریع تر و بالاتر از انتظار به ثمر می رسد. به هر حال ذوب آهن اصفهان در این زمینه با سازمان های مختلف و به ویزه سازندگان سازه های فولادی،آماده همکاری است.

بازدید معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه مندان از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنج شنبه و آخرین روز برگزاری این نمایشگاه دکتر غلامرضا شریعتی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد . در این بازدید از طرف کارشناسان ذوب آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان و آخرین استانداردهای داخلی و جهانی مورد استفاده در فراوریات شرکت ازجمله استانداردهای مورد استفاده در فراوری مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه آهن و مترو شرح داده شد. رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان وتشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استانداردهای لازم و به روز در فراوریات این شرکت را عامل موفقیت آن برشمرد. در ادامه بازدیدها از غرفه ذوب آهن اصفهان، مهندس خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هم از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نموده و با نحوه فراوری و عرضه محصولات فولادی این شرکت برای ساخت و سازهای کشور و از جمله ایجاد سازه های فولادی آشنا شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1754

به "برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال به وسیله دولت، کوشش خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال به وسیله دولت، کوشش خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید