بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک میلیون تومانی پرداخت گردد

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کار برای پرداخت وام این است که بدون انجام ثبت نام برای دریافت سیم کارت، این وام یک میلیون تومانی را به حساب سرپرستان خانوار بریزند و بعد از حساب خانوارها کم نمایند.

بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک میلیون تومانی پرداخت گردد

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد نحوه پرداخت وام یک میلیونی به سرپرستان خانوار، اظهار کرد: مسئول اجرای این طرح گفت ما سیم کارت را به سرپرستان خانوار می دهیم تا خودشان به نحوی گفته باشند این وام را لازم داریم تا اگر فردا خواستیم از حساب آنان کسر کنیم و این افراد اعتراض ننمایند. این صحبت قابل قبول نیست چرا که بر فرض وقتی یک کارمند در ماه 2 میلیون تومان حقوق می گیرد و شما می خواهید یک میلیون از این حقوق را یک جا به او بدهید مسلم است که کارمند ناراحت نمی گردد و نمی گوید من این پول را نمی خواهم.

وی افزود: بنابراین بهترین کار این است که بدون انجام ثبت نام برای دریافت سیم کارت این وام یک میلیون تومانی را به حساب سرپرستان خانوار واریز نمایند و بعد از حساب خانوارها کم نمایند. اگر این کار را انجام دهند کسی نمی تواند از نظر عقلی و قانونی اعتراض کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: ثبت نام برای دریافت سیم کارت علاوه بر اینکه سبب جمع شدن عده زیادی می گردد و احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، سبب دردسر برای سالمندان هم می گردد. مسئله فقط دریافت سیم کارت نیست، بلکه هر کسی که سیم کارت دریافت می نماید مجبور است یک گوشی تلفن همراه هم بخرد و این امر سبب هزینه های اضافی برای خانوارها می گردد.

عابدی گفت: باید این طرح دریافت سیم کارت را لغو نمایند و بگویند هر کسی که وام یک میلیون تومانی را نمی خواهد اعلام کند تا بعدا شاهد اعتراض هم نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 956

به "بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک میلیون تومانی پرداخت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک میلیون تومانی پرداخت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید