بازیکن استقلال در آستانه پوشیدن پیراهن سرخ ها!

به گزارش شهر سرگرمی، وقتی هوشنگ نصیرزاده به باشگاه استقلال رفت گفته شد رییس هیات مدیره ماشین سازی در این یک مورد، نماینده باشگاه تراکتور بوده و برای جذب دانشگر اقدام نموده است. به دنبال آن شایعه شد استقلال هم در ازای دانشگر خواستار جذب اشکان دژآگه شده است و به همین دلیل با توجه به مخالفت شدید رسول خطیبی با جدایی اشکان، به نظر می رسید این معامله هم به بن بست خورده باشد، اما حالا روایت تازه ای از انتقال دانشگر به تراکتور به گوش می رسد.

بازیکن استقلال در آستانه پوشیدن پیراهن سرخ ها!

گویا مدیران استقلال از فرهاد مجیدی استعلام گرفته اند آیا مسئله ای با انتقال محمد دانشگر به تراکتور ندارد که پاسخ فرهاد منفی بوده و گفته از نظر او این انتقال بلامانع است و استقلالی ها هم به باشگاه تراکتور اعلام نموده اند اگر بتوانند رضایت دانشگر را جلب نمایند، استقلال آمادگی دارد در ازای دریافت مبلغ رضایتنامه، مدافع خود را به تبریز منتقل کند.

برابر با خبر های رسیده از تبریز، مالک تراکتور حتی مبلغ رضایتنامه دانشگر که باید به باشگاه استقلال پرداخت گردد را آماده نموده و اگر مسئله ای پیش نیاید، بعد از توافق نهایی این مدافع و تبریزی ها، دانشگر راهی تراکتور خواهد شد.

نماینده باشگاه تراکتور بدون واسطه با دانشگر صحبت نموده که مدافع استقلال هم گفته تمایل به بازی در تراکتور دارد، اما باشگاه باید برای مسائل اقتصادی با مدیر برنامه اش صحبت کند. اگر پیشنهاد ایجنت و مدیر برنامه دانشگر، غیرمعقول نباشد این مدافع پیراهن تراکتور را می پوشد.

همچنین شایعه شده بود تبریزی ها نیم نگاهی هم به جذب فرشید باقری دارند، اما یکی از مربیان تراکتور مدعی شد اولویت آن ها در حال حاضر جذب محمد دانشگر است که پول رضایتنامه اش هم آماده شده و کادر فنی تراکتور هنوز درباره فرشید باقری به جمع بندی نهایی نرسیده است.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1528

به "بازیکن استقلال در آستانه پوشیدن پیراهن سرخ ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن استقلال در آستانه پوشیدن پیراهن سرخ ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید