بازگشت ابوالفضل پورعرب در کنار یک فوتبالیست به پرده سینما

به گزارش شهر سرگرمی، ابوالفضل پورعرب که سال هاست در سینما کم کار شده، پس از مدت ها با فیلمی تازه روی پرده سینما ها دیده خواهد شد. او در این فیلم همبازی اشپیتیم آرفی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که بازی در فوتبال ایران را از دهه 80 شروع نموده بود شده است.

بازگشت ابوالفضل پورعرب در کنار یک فوتبالیست به پرده سینما

به گزارش ایسنا، از امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت یک فیلم نو به نام چند می گیری گریه کنی؟ 2 راهی اکران شده است. البته قرار بود علف زار هم همراه با این فیلم نمایش داده گردد که چند روزی به تعویق افتاد.

چند می گیری گریه کنی؟ 2 به کارگردانی علی توکل نیا ساخته شده است. در حالی که نسخه اول آن در سال 1384 به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی و حسن توکل نیا فراوری شده بود.

در نسخه قبلی بازیگرانی حضور داشتند که بعضی از آن ها در سال های گذشته از جهان رفته اند مثل منوچهر نوذری، نیکو خردمند، محمود بهرامی و کریم اکبری مبارکه، اما در هر دو قسمت ابوالفضل پورعرب بازی نموده است.

این ستاره سال های دور سینما آخرین بار فیلم به وقت خماری محمدحسین لطیفی را در سال 1397 روی پرده داشت، در حالی که دو فیلم کاناپه و غیبت موجه او هنوز اکران نشده و البته کاناپه مهر و موم محکمی با عنوان توقیف خورده است.

پورعرب در طول سه دهه فعالیت، در بیش از 40 فیلم سینمایی بازی نموده که بسیاری از آن ها از جمله آثار درخشان و به یادماندنی سینمای ایران هستند مثل عروس، نرگس، چهره، غریبانه و دست های آلوده.

در فیلم چند می گیری گریه کنی؟ 2 از بازیگران معروف و جوان تر سینما خبری نیست و به جز پورعرب، به حامد آهنگی، حمید لولایی، عباس جمشیدی فر، اسدالله یکتا، مهران رجبی و گیتی معینی می توان اشاره نمود.

اشپیتیم آرفی بازیکن سابق تیم پرسپولیس که بازی در فوتبال ایران را از دهه 80 شروع نموده بود نیز یکی از بازیگران این فیلم کمدی است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2030

به "بازگشت ابوالفضل پورعرب در کنار یک فوتبالیست به پرده سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ابوالفضل پورعرب در کنار یک فوتبالیست به پرده سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید