بارش باران در بیشتر نقاط ایران

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: فردا (20 آبان) بارش ها به مناطقی از مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد.

بارش باران در بیشتر نقاط ایران

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (19 آبان) در استان های واقع در نیمه غربی کشور بارش باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت ادامه دارد، اظهار کرد: فردا (20 آبان) بارش در نیمه غربی کشور، استان های ساحلی خزر، دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی روز چهارشنبه (21 آبان) بارش باران در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (22 آبان) بارش به تدریج در نیمه شمالی کشور کاهش می یابد، شرح داد: طی روز جمعه (23 آبان) نیز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در جنوب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال و شرق فارس رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (20 آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (21 آبان) نیز نیمه ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1261

به "بارش باران در بیشتر نقاط ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "بارش باران در بیشتر نقاط ایران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در بیشتر نقاط ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید