ایستگاه متروی شهید رضایی آماده بهره برداری شد

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط 7 مترو آماده بهره برداری شد.

ایستگاه متروی شهید رضایی آماده بهره برداری شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهارداشت: خوشبختانه با عنایت پروردگار و تلاش و همت خانواده بزرگ مترو، یک ایستگاه تازه و یک ورودی مهم در خطوط 6 و 7 تکمیل و آماده افتتاح شده اند.

امام گفت:ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که در ضلع شرقی بلوار آرش واقع شده است، دسترسی مراجعان بیمارستان میلاد (بیمه شدگان تامین اجتماعی) و دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه را تسهیل می کند. این امر یکی از خواسته های اصلی شهروندانی است که طی چند ماه گذشته از ورودی نخست ایستگاه برج میلاد استفاده کرده اند. ورودی قبلی ایستگاه مذکور، آذر ماه سال گذشته به بهره برداری رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به آخرین شرایط ایستگاه شهید رضایی در خط 6 اشاره کرد و اضافه نمود: طی بازدیدی که اواخر هفته گذشته از این ایستگاه به عمل آمد، دست اندرکاران امر در بخش های ساختمانی و تجهیزاتی، اتمام عملیات اجرایی محوله را رسماً اعلام کردند.

وی بیان داشت: به این ترتیب امکان بهره برداری از سیزدهمین ایستگاه خط 6 که در مجاورت با خیابان های پرترددی از قبیل 17 شهریور، شهید رضایی (منصور) و در مرز منطقه ها 12 و 15 شهرداری تهران واقع شده است، عملاً فراهم شده است.

امام همچنین از ادامه تلاش ها برای افتتاح ایستگاه توحید به نام ایستگاه بعدی این شبکه حمل و نقلی یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی سایر ایستگاه های به جای مانده خطوط 6 و 7 در حال پیگیری است و با تزریق به موقع منابع مالی مورد نیاز، در نیمه دوم سال جاری هم شاهد بهره برداری از چند ایستگاه مهم و پر تقاضای سفر در شبکه مترو خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1764

به "ایستگاه متروی شهید رضایی آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه متروی شهید رضایی آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید