اختصاص زمین برای استقرار شرکت های دانش بنیان در زنجان

به گزارش شهر سرگرمی، افشارچی بااشاره به مشکل زمین شرکت های دانش بنیان درزنجان،گفت:زمینی به متراژ30هکتار برای استقرار شرکت های دانش بنیان درنظرگرفته خواهد شد.

اختصاص زمین برای استقرار شرکت های دانش بنیان در زنجان

به گزارش خبرنگاران از زنجان، افشارچی استاندار زنجان صبح امروز شنبه در بازدید از نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان، گفت: باید بسنجیم که شرکت های دانش بنیان و جوانان فعال در این شرکت ها چقدر می توانند در اقتصاد استان موثر واقع شوند.

او بابیان اینکه در نمایشگاه اقدامات و تولیدات برجسته ای اجرا شده و کار های بسیار خوبی انجام دادند، اضافه کرد: باید ببینیم چقدر از ایده ها و تولیدات شرکت های دانش بنیان می تواند به ثروت تبدیل گردد.

استاندار زنجان بابیان اینکه تصمیم هایی برای ایجاد تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان در پارک دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: تمام تلاشمان را در تأمین زمین های مورد احتیاج برای استقرار شرکت های دانش بنیان انجام خواهیم داد و برای حل مشکل زمین های شرکت های دانش بنیان به زمان احتیاج داریم.

افشارچی به مشکل چندین ساله زمین شرکت های دانش بنیان در استان زنجان اشاره نمود و اضافه کرد: زمینی به ابعاد 30 هکتار برای استقرار شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته خواهد شد.

او به اهداف پارک های علم و فناوری در مورد حمایت از ایده ها و پژوهش ها اشاره نمود و ادامه داد: پارک علم و فناوری با حمایت از ایده ها می تواند آن ها را به موفقیت ترغیب کند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1944

به "اختصاص زمین برای استقرار شرکت های دانش بنیان در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص زمین برای استقرار شرکت های دانش بنیان در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید