ساخت ویلای کوچک: اثر پاییزی امید صباغ نو با صدای حجت اشرف زاده منتشر می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - صباغ نو از همکاری اش با حجت اشرف زاده در زمینه ساخت قطعه ای موسیقی با حال و هوای پاییزی اطلاع داد.

ساخت ویلای کوچک: اثر پاییزی امید صباغ نو با صدای حجت اشرف زاده منتشر می گردد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امید صباغ نو، شاعر درباره فعالیتش در عرصه ترانه سرایی اعلام کرد: در زمینه ساخت یک قطعه موسیقایی با حجت اشرف زاده همکاری کردم. این شعرم حال و هوای فضای شعر های عاشقانه پاییزی را برای مخاطب تداعی می نماید در نهایت تا انتها آبان ماه یا هفته اول آذر در بازار موسیقی عرضه می گردد.

وی درباره فعالیتش در زمینه انتشار کتاب اظهارکرد: فعلا منتظرم اوضاع نشر بهتر گردد برای همین اثر جدیدی منتشرنکردم. زمزمه هایی در زمینه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده شنیده می گردد. برای همین احتمالا سال آینده کتابم را برای عرضه در این رویداد فرهنگی منتشرمی کنم.

این شاعر ادامه داد: کارگاه های آموزشی ام در زمینه شعر و ترانه از دیروز به صورت حضوری شروع شده است و به هنرجویانم در این زمینه ها آموزش می دهم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1801

به "ساخت ویلای کوچک: اثر پاییزی امید صباغ نو با صدای حجت اشرف زاده منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلای کوچک: اثر پاییزی امید صباغ نو با صدای حجت اشرف زاده منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید