آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش شهر سرگرمی، ثبت نام یارانه اعتباری(بن کتاب) ویژه دانشجویان طلاب و اعضای هیات علمی نخستین نمایشگاه کتاب مجازی از امروز پنج شنبه 18دی ماه در سامانه ketab.ir آغاز شد.

آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ثبت نام یارانه اعتباری(بن کتاب) ویژه دانشجویان طلاب و اعضای هیات علمی نخستین نمایشگاه کتاب مجازی از امروز پنج شنبه 18دی ماه در سامانه ketab.ir آغاز شد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان و طلاب تا سقف خرید 200 هزار تومان (120 هزار تومان سهم خودشان و 80 هزار تومان نیز یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) امکان بهره مندی از بن را دارند.

استاتید دانشگاه و حوزه نیز تا سقف خرید 400 هزار تومان (200 هزار تومان سهم خود استادان و 200 هزار تومان نیز یارانه معاونت امور فرهنگی) مشمول دریافت هستند. اهالی قلم نیز براساس ضوابط معین شده و سیستم رتبه بندی یارانه های متفاوتی از 200 تا 500 هزار تومان دریافت می کنند.

تحویل کتاب ها طی تفاهم با شرکت پست ظرف 3 تا 6 روز به خریداران آن تحویل داده خواهد شد.

از ویژگی های نمایشگاه مجازی کتاب تهران این است که امکان تخلف توسط ناشرنماها از بین رفته و قابلیت نقد کردن بن کارت ها وجود ندارد و یارانه اهدا شده به اهالی قلم، دانشجویان، طلاب و استادان دانشگاه صرف خرید کتاب خواهد شد. همچنین امکان فروش کتاب های غیر توسط ناشرنماها ممکن نیست و امکان تخلف در نمایشگاه مجازی کتاب برخلاف نمایشگاه فیزیکی از متخلفان سلب شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه حدود 1800 ناشر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1383

به "آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید