آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی خبرنگاران

به گزارش شهر سرگرمی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی ازسوی هیات دولت به وزارت نفت ابلاغ نشده است.

آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، فاطمه کاهی گفت: با توجه به شرایط ادامه شیوع کرونا در کشور و مخاطره هایی که سفر های نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع بیماری برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.

وی اعلام نمود: هیچ تصمیم یا مصوبه ای تا این لحظه، درباره تغییر در سهمیه بندی بنزین برای سال 1400 ابلاغ نشده و چنانچه در ایام به جامانده از سال نیز در این باره مصوبه ای تازه ابلاغ نگردد، با شروع سال نو سهمیه بنزین فروردین ماه، مطابق ماه های گذشته در کارت سوخت خودرو ها و موتورسیکلت ها شارژ می گردد.

سهمیه بندی بنزین با دو نرخی شدن آن به سیستم عرضه سوخت کشور بازگشت و از 24 آبان ماه سال 1398 در دستور کار نهاده شد و تا امروز 17 نوبت سهمیه ماهانه بنزین در کارت سوخت خودرو ها و موتورسیکلت ها شارژ شده است.

سال گذشته نیز به دلیل شیوع کرونا، سهمیه ای برای نوروز در نظر گرفته نشد. در مقابل سخنگوی دولت در همان زمان اعلام نمود که سهمیه نوروزی با اتمام همه گیری کرونا کارت های سوخت شارژ می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1485

به "آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر درباره سهمیه بنزین نوروزی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید