270 پروژه با 2300 میلیارد تومان اعتبار در البرز به بهره برداری می رسد

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 270 پروژه با اعتباری بیش از 2300 میلیارد تومان در البرز به بهره برداری می رسد.

270 پروژه با 2300 میلیارد تومان اعتبار در البرز به بهره برداری می رسد

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه 12 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد ایثارگران کرج برگزار گردید، گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی در تمامی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر یک الزام است و به طور قطع در دستور کار واقع شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن در البرز نیز نواخته شد تا یادآور سرآغاز خجسته عظمت، ایثار، اقتدار و مردم سالاری دینی در ایران باشد.

شهبازی با بیان اینکه مردم پشتیبان این انقلاب هستند، گفت: انقلابی که پس از چهل و دو سال با گذر از گردنه های خطرناک، همچنان مقتدر و سرفراز است و الگویی برای تمامی آزادی خواستار جهان شد.

استاندار البرز اضافه نمود: برخلاف شرایطی که به واسطه شیوع کرونا در جهان و به تبع آن در ایران نیز حاکم است، اقدامات عظیمی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور به ثمر رسید.

وی افزود: از فردا پروژه ها و طرح های بسیاری همزمان با دهه مبارک فجر در البرز به بهره برداری می رسد.

شهبازی گفت: بر این اساس بیش از 270 طرح و پروژه در البرز به بهره برداری می رسد که بخش عمده آن مربوط به بخش خصوص است.

وی اضافه نمود: بیش از 2300 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها صرف شده که 2000 میلیارد تومان ان مربوط به بخش خصوصی است و سال جاری مراسم بهره برداری از پروژه عظیم آزادراه چرمشهر-آبیک را با اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد تومان را نیز داریم.

استاندار البرز گفت: مراسم 22 بهمن سال جاری نیز به دلیل خطرات شیوع کرونا به صورت کاروان های خودرویی و با حداقل نفرات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1427

به "270 پروژه با 2300 میلیارد تومان اعتبار در البرز به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "270 پروژه با 2300 میلیارد تومان اعتبار در البرز به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید