طراحی پلان ویلا: 18 هزار تُن زیتون از باغات قزوین برداشت می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/قزوین مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت زیتون از سطح باغات استان قزوین شروع شده است و پیش بینی می گردد بیش از 18 هزار تُن زیتون از این باغات برداشت گردد.

طراحی پلان ویلا: 18 هزار تُن زیتون از باغات قزوین برداشت می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد پیله فروش اظهار کرد: سطح باغات زیتون استان بیش از 9850 هکتار است که از این سطح، بالغ بر 7200 هکتار باغات بارور و بقیه باغات تازه تأسیس و غیربارور است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 23 هزار تُن زیتون از باغات استان برداشت شد، اظهار کرد: در امسال با توجه به خسارت عوامل قهری و خشک سالی ناشی از کاهش بارندگی ها، پیش بینی می گردد فراوری محصول نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توضیح داد: معمولاً حدود 60 درصد محصول باغات زیتون استان به صورت کنسروی و 40 درصد آن به شکل روغنی برداشت می گردد.

به گزارش خبرنگاران، استان قزوین رتبه دوم کشور را ازنظر اندازه فراوری و سطح باغات زیتون به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1744

به "طراحی پلان ویلا: 18 هزار تُن زیتون از باغات قزوین برداشت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پلان ویلا: 18 هزار تُن زیتون از باغات قزوین برداشت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید