12 ورزشکار و مربی از استان قزوین راهی مسابقات آسیایی می شوند

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مراسم اعزام ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آدینه شب با حضور عبدلمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی و حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی؛ علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در قزوین برگزار گردید.

12 ورزشکار و مربی از استان قزوین راهی مسابقات آسیایی می شوند

عباس علایی مقدم در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیتها و موفقیتهای ورزشی استان اظهارداشت: ورزشکاران برای کسب مدال کوشش زیادی می نمایند و بیش از 10 ماه در اردو هستند.

وی اضافه نمود: در مسابقات آسیایی 2010 گوانجو از استان قزوین تعداد دو ورزشکار و در سال 2014 تعداد چهار ورزشکار به مسابقات آسیایی اعزام شدند و در این دوره افراد اعزامی دو برابر شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین توضیح داد: با راه اندازی ستاد بازیهای آسیایی اقدامات منظمی برای ساماندهی برنامه های ورزشکاران انجام شد و امروز 10 ورزشکار و دو مربی در کاروان اعزامی داریم و انتطار داریم در پاراسیایی هم 4 ورزشکار و 2 مربی اعزام شوند.

وی بیان نمود: صندلی ورزش و جوانان استان در سطح سه قرار گرفته است اما در اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی در تیپ یک تلقی شدیم و خوشبختانه یک کار تیمی خوبی صورت گرفته و پیش بینی می کنیم بیش از سه تا 5 مدال کسب کنیم.

در ادامه ابراهیم برخورداری قهرمان تیراندازی راهی جاکارتا گفت: ظرفیت بسیار خوبی داشتیم و می توانستیم تعداد 20 نفر اعزام کنیم اما شرایط فراهم نشد.

وی بیان نمود: ورزشکاران دارای مسائل بیمه و اشتغال هستند و از استاندار انتظار داریم با حمایت بخش صنعت زمینه حل مسائل ورزشکاران مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 297

به "12 ورزشکار و مربی از استان قزوین راهی مسابقات آسیایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 ورزشکار و مربی از استان قزوین راهی مسابقات آسیایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید