گوگل مپ بر اساس داده های حمل و نقل عمومی به روز شد ، از اطلاعات تاخیر حرکت تا شرایط ترافیک

به گزارش شهر سرگرمی، آخرین به روز رسانی گوگل مپ در طول تابستان بهبود یافت، این به روزرسانی شامل ویژگی های استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی است.

گوگل مپ بر اساس داده های حمل و نقل عمومی به روز شد ، از اطلاعات تاخیر حرکت تا شرایط ترافیک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس ویژگی تازه گوگل مپ، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی تا حدودی قابل پیش بینی می گردد. این ویژگی از امروز آغاز می گردد و بنابراین دارای دو ویژگی تازه برای مسافرین سیستم های حمل و نقل عمومی است.

در نخستین به روزرسانی ارائه شده، مواردی مثل تاخیرهای اتوبوس ها به نمایش گذاشته می گردد، مسیر اتوبوسها تخمین زده می گردد و بر اساس زمان میانه حرکت اتوبوس ها و ترافیک مسیر زمان رسیدن اتوبوس به مقصد ارزیابی می گردد.

این ویژگی تازه باعث می گردد کاربران هر نوع تاخیر ترافیک در مسیرهای اتوبوس را از پیش بدانند. شما حتی می توانید ببینید که در حین تاخیر چه مسیرهای جیگزینی خواهید داشت و باید تا چه حد روی این تاخیر حساب باز کنید. ویژگی دیگر که بسیار جالب است، پیش بینی شلوغی و ترافیک است. درواقع گوگل پیشبینی می نماید که در چه روزها و ماههایی ترافیک سنگین تر است و در نتیجه افراد می توانند ماهها و روزهای شلوغ را شناسایی کند.

گوگل مپ می تواند پیش بینی کند که ترافیک شلوغ یا سبک می گردد. افزون بر این گوگل مپ می تواند به شما هشدار دهد که بهتر است امروز از چه سرویسی بهره ببرید. درواقع حدس می زند سفر با مترو، اتوبوس یا دیگر موارد چه مدت هدر رفت زمانی خواهد داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2132

به "گوگل مپ بر اساس داده های حمل و نقل عمومی به روز شد ، از اطلاعات تاخیر حرکت تا شرایط ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپ بر اساس داده های حمل و نقل عمومی به روز شد ، از اطلاعات تاخیر حرکت تا شرایط ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید