کمپینگ اقامتی بابا امان بجنورد راه اندازی شد

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی کمپینگ گردشگری باباامان گفت: در آستانه نوروز98، این سوئیت های اقامتی برای مسافران و گردشگران آماده سازی شده است.

کمپینگ اقامتی بابا امان بجنورد راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: 10 سوئیت اقامتی با ظرفیت 40 نفر تخت با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

یزدان پناه با اشاره به اینکه کانکس های تهیه شده برای این طرح به مدت 9 سال بلا استفاده باقی مانده بود، مطرح نمود: این ظرفیت در ایام نوروز پذیرای بخشی از هموطنان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با واگذاری این کمپینگ به شرکت تعاونی، با توسعه آن شاهد ارائه خدمات بهتری در آینده خواهیم بود.

وی اضافه نمود: زیرساخت هایی از جمله کابل های فشار قوی، دکل های برق و عدم فضا سازی مناسب موجب به تعویق افتادن روند بهره برداری کانکس ها شده بود که با حل این مشکل و فراهم شدن امکانات رفاهی این کانکس ها ظرفیت خوبی برای اقامت مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه عید نوروز فرصتی برای نمایش پتانسیل و معرفی ظرفیت های خراسان شمالی در بخش گردشگری است، گفت: در کوشش هستیم تا از این فرصت در جهت ماندگاری مسافر و افزایش اقامت در استان بهره ببریم.

کمپینگ گردشگری و سوئیت های اقامتی در محل منطقه نمونه ملی گردشگری باباامان از نوروز 98 پذیرای مسافران و گردشگران است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 117

به "کمپینگ اقامتی بابا امان بجنورد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپینگ اقامتی بابا امان بجنورد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید