کمبود اقلام و تجهیزات ضروری در بیمارستان های آمریکا

به گزارش شهر سرگرمی، کمبود آلومینیوم و اختلال در زنجیره های تأمین اقلام بیمارستانی در آمریکا موجب شده بیمارستان های سرتاسر این کشور از انجمن های خیریه درخواست کنند این اقلام را به آن ها اهدا کنند.

کمبود اقلام و تجهیزات ضروری در بیمارستان های آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، درپی کمبود تجهیزات بیمارستانی در سرتاسر آمریکا، بیمارستان های این کشور خواستار اهدای این اقلام از سوی مردم شدند.

به نوشته خبرگزاری شینهوآ، یکی از بیمارستان های استان کارولینای جنوبی در بیانیه ای درخواست کرده: کمبود جهانی آلومینیوم موجب شده بیمارستان هایی نظیر بیوفورت مموریال منابع به شدت مورد نیاز برای عصای زیر بغل برای بیماران را در اختیار نداشته باشند و از خواستار اهدای اقلام دست دوم از سوی انجمن ها شوند.

علاوه بر این استان، بیمارستان هایی در استان های تگزاس و یوتا نیز درخواست فوری برای اهدای تجهیزات ارتوپدی را اعلام کرده اند.

کمبود آلومینیوم خام در آمریکا موجب شده صنایع مختلف از تولید قوطی مواد غذایی و نوشیدنی تا خودرو و کامپیوتر تحت تأثیر قرار گیرند.

به گفته معاون مدیر یک بیمارستان بچه ها در شمال تگزاس، کمبود سوخت نیز موجب اختلال در زنجیره های تأمین در آمریکا شده و بیمارستان های سرتاسر این کشور برای پر نگه داشتن قفسه ها دچار مشکل شده اند.

علاوه بر مسائل ناشی از کمبود سوخت و اختلال در زنجیره تأمین کالاهای ضروری، یازدهم آبان شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز بیش از 350 پرواز را لغو کرد تا چهارمین روز اخلال در پرواز به دلیل کمبود نیروی کار را تجربه کند.

پایگاه فلایت اور که فعالیت شرکت های هواپیمایی را رصد می کند گزارش داده امریکن ایرلاینز دهم آبان نیز بیش از یک سوم برنامه های پروازی خود که بالغ بر 1000 پرواز را شامل می شد لغو کرده بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس یکشنبه گزارش داد لغو نزدیک به دو سوم از موارد پروازهای انجام نشده به دلیل عدم حضور مهمانداران بوده و یک سوم باقی لغو ها به دلیل کمبود خلبان بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1846

به "کمبود اقلام و تجهیزات ضروری در بیمارستان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود اقلام و تجهیزات ضروری در بیمارستان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید