کلوگان آبشاری با زیبایی های تماشایی

به گزارش شهر سرگرمی، اگر قصد دارید تا به یکی از منطقه ها خوش آب و هوای ایران سفر کنید می توانید به آبشار کلوکان بروید این آبشار فوق العاده زیبا در منطقه شمیرانات تهران واقع شده است و یکی از منطقه ها ییلاقی پر جاذبه در اطراف تهران به شمار می آید این آبشار دارای جذابیت های بسیار زیادی است و می تواند برای گردشگران و علاقه مندان زیادی مورد توجه باشد.

کلوگان آبشاری با زیبایی های تماشایی

این آبشار و نواحی اطراف آن دارای طبیعت بکر و ویژه ای می باشند این آبشار منظره ها فوق العاده تماشایی و زیبا دارد در بسیاری از فصل های سال می توانید منظره ها شگفت انگیزی از این منطقه ها را مشاهده کنید این آبشار در ارتفاعات بلند واقع شده اند و در نواحی اطراف تهران قرار دارند که با چشم اندازهای زیبای خود مورد توجه هستند. اگر شما از علاقه مندان به طبیعت گردی هستید می توانید در این منطقه تجربه های ویژه و بکری داشته باشید با توجه به اینکه این آبشار در دره ای سرسبز و تماشای واقع شده است شما می توانید از منظره ها زیبایی در این منطقه تماشا کنید.

شگفتی های آبشار کلوگان:

این آبشار در یکی از روستاهای خوش آب و هوا و بکر در یکی از دهستان های رودبار واقع شده است روستایی با جاذبه های تماشای بسیار زیبا و شگفتی های متعدد برای گردشگران و علاقه مندان این روستا از توابع شمیرانات تهران است و یکی از منطقه ها ییلاقی و توریستی است که مجذوب کنندهیت های زیادی برای گردشگران دارد. این روستا و این آبشار یکی از تماشای های حومه تهران به شمار می آیند که به علت خوش آب و هوایی و بکر بودن محل مناسبی برای سرگرمیات شما علاقه مندان هستند.

این روستای بکر و با صفا گونه های گیاهی و درختی گوناگون وجود دارد و وجود این آبشار نیز موجب پر آبی در این منطقه ها شده است در جهت رسیدن به این آبشار می توانید از روستایی باصفا عبور کنید این روستا نیز به خودی خود دارای مجذوب کنندهیت های زیادی است و ویژگی های گردشگری زیادی را به خود اختصاص می دهد.

بسیاری از گردشگران این آبشار را مروارید روستا می دانند آبشاری با 40 متر ارتفاع و مجذوب کنندهیت های توریستی و سرگرمیی متعدد این آبشار یکی از بلندترین و مرتفع ترین آبشارهایی است که در اطراف تهران واقع شده است این آبشار پله ای است و جهتی به سمت رسیدن به جریانات پایینی آب دارد. این آبشار در فصل های مختلفی از سال دارای جاذبه های سرگرمیی و توریستی است در فصل بهار این آبشار بسیار پر آب است در نیمه های تابستان نیز آب باریکه ای در آن دیده می گردد.

این آبشار در جهتی از رودخانه اصلی واقع شده است از سمت چپ نیز به رودخانه اصلی راه پیدا می نماید شما علاقه مندان و گردشگران برای رسیدن به آبشار باید از رودخانه اصلی نیز عبور کنید بعلاوه باید از امتداد رودخانه فرعی بگذرید تا به آن برسید. جهت یک ساعت و نیمه ای که برای پیاده روی کردن به ان آبشار در نظر گرفته می گردد می تواند با یک برنامه ریزی درست مجذوب کننده تر و پر کاربرد گردد.

در طی جهت می توانید از چشم اندازهای بسیار زیبایی تماشا کنید چشمه ها و منظره ها گوناگونی که در اطراف این آبشار و در طی جهت وجود دارند می تواند مورد توجه باشد و یکی از ویژگی های بکر این منطقه ها محسوب می گردد. شما علاقه مندان در این بخش می توانید آبشار کلوگان را بهتر بشناسید و با جاذبه های بیشتری از این آبشار و نواحی اطراف آن آشنا شوید.

سرگرمیات در آبشار:

سرگرمیات گوناگون که در جهت این آبشار در نظر گرفته شده است می تواند لذت سفر را برای شما بیشتر کند پیاده روی کردن در طی این جهت نیز می تواند مجذوب کنندهیت زیادی داشته باشد و یکی از مهم ترین سرگرمیاتی است که در این منطقه در نظر گرفته می گردد. با حرکت از سوی روستا به این رودخانه و آبشار می توانید ویژگی های طبیعت گردی زیادی را مشاهده کنید سرگرمی در اطراف آبشار کلوگان بسیار متنوع است و شما علاوه بر پیاده روی می توانید از سرگرمیاتی همانند آب تنی و شنا، اتراق کردن و کوه نوردی برای لذت بردن در طی سفر بهره ببرید.

جهت کلوگان تا امامه:

جهت کلوگان تا امامه نیز دارای ویژگی های سرگرمیی و گردشگری زیادی است اگر قصد دارید به کلوگان سفر کنید توصیه می کنیم تا بعد از سرگرمی و گشت و گزار در این منطقه از نواحی اطراف آن نیز بازدید کنید. تماشای منظره ها و دره هایی که در اطراف این منطقه هستند بسیار حیرت انگیز است شما می توانید جهتی را تا امامه پیاده روی کنید و در طی این جهت نیز با زیبایی های زیادی آشنا شوید.

در این جهت از جاذبه های زیادی تماشا می کنید این منطقه ویژه طبیعت دوستان و علاقه مندان است رودخانه کلوگان یکی از رودخانه های معروف در این جهت است در فصل های بهار این منطقه دارای منظره ها بسیار زیبایی است و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. بسیاری از گردشگران برای سفر به این منطقه دارای برنامه رزی های خاصی هستند و همین موضوع موجب می گردد تا لذت سفر برای آن ها بیشتر گردد.

این روستا و آبشار آن یکی از تماشای های شمیرانات محسوب می گردد روستای امامه شمیران نیز یکی از منطقه ها توریستی با اهمیتی است که در این نواحی واقع شده است و زیبایی های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

آبشار کلوگان مجذوب کنندهیت های دیگری نیز دارد این آبشار دارای گونه های گیاهی ارزشمندی است گونه های مختلفی از درختان و گیاهان در این منطقه وجود دارند که مورد توجه گردشگران و علاقه مندان هستند و این منطقه مجذوب کنندهیت های سرگرمیی و گردشگری زیادی دارد.

برای سفر به این منطقه فصل های مختلفی از سال دارای مجذوب کنندهیت است به ویژه فصل های تابستان و بهار چشم اندازهای این منطقه دینی تر خواهد بود و شاهد رویش گیاهان و گل های گوناگون هستید. بارش های بهاری در این منطقه به شدت حاکم هستند و می تواند بسیار تماشای باشد به ویژه در اردیبهشت ماه که آب و هوای این منطقه مطبوع و خنک است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2060

به "کلوگان آبشاری با زیبایی های تماشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوگان آبشاری با زیبایی های تماشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید