چاپ کتاب طراحان گرافیک برای نخستین بار در استان قزوین

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین گفت: آثار هنرمندی طراحان گرافیک استان قزوین برای اولین بار در سطح استان در بهمن ماه سال جاری منتشر می گردد.

چاپ کتاب طراحان گرافیک برای نخستین بار در استان قزوین

علی کاظم لو در گفت وگو با خبرنگاران در قزوین، اظهار کرد: کتاب طراحان گرافیک قزوین شامل مجموعه آثار 84 هنرمند گرافیست به همراه بخشی از آثار انقلابی مربوط به سال های 57،58 و همچنین تعداد 250 اثر از آرم و نشانه های طراحان قزوین، در 140 صفحه و قطع خشتی منتشر می گردد.

وی عنوان کتاب طراحان گرافیک قزوین را کتاب خشتی بیان نمود و اضافه نمود: این کتاب با مقدمه مصطفی اسدالهی، از طراحان گرافیک برجسته کشور و به سفارش انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و حمایت این اداره و بخش خصوصی منتشر می گردد و آثار آن توسط کانون طراحان گرافیک قزوین جمع آوری و داوری شده است.

کاظم لو با اشاره به اینکه کتاب طراحان گرافیک قزوین در مرحله چاپ قرار گرفته است گفت: قصد داریم کتاب هنرمندان تصویرگر استان قزوین را نیز به چاپ برسانیم و برای این کار تعداد 85 اثر از 41 هنرمند قزوینی را با موضوعات مختلف و عاشورا جمع آوری نموده ایم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی قزوین با بیان اینکه در حال حاضر این کتاب در مرحله صفحه آرایی است تاکید نمود: مقدمه کتاب تصویرگران قزوین را که در اوایل سال 93 چاپ و به بازار عرضه می گردد هدی حدادی از هنرمندان تصویرگر برجسته کشور نوشته است و توسط انتشارات خانه هنرمندان ایران و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و بخش خصوصی منتشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 758

به "چاپ کتاب طراحان گرافیک برای نخستین بار در استان قزوین" امتیاز دهید

1 کاربر به "چاپ کتاب طراحان گرافیک برای نخستین بار در استان قزوین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتاب طراحان گرافیک برای نخستین بار در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید