همایش کارآفرینی و توانمندسازی زنان خلاق و صنعتگر بانه برگزار می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، همایش کارآفرینی و توانمند سازی زنان خلاق و صنعتگر شهرستان بانه با حضور زنان خلاق و کارآفرین حوزه صنایع دستی در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

همایش کارآفرینی و توانمندسازی زنان خلاق و صنعتگر بانه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی بانه در این باره گفت: همایش کارآفرینی و توانمند سازی زنان خلاق و صنعتگر شهرستان بانه در دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه گفت:برای 70 نفر از زنان خلاق حاشیه نشین شهرستان بانه که قبلا در کلاس های صنایع دستی شرکت کرده بودند و آموزش هایی را در زمینه کاری خود دیده بودند همایشی برگزار خواهد شد.

او گفت: اغلب این زنان خلاق، کارآفرین هستند و با سرمایه گذاری های اندک ایجاد اشتغال کرده اند.

او اضافه نمود: در همایش کارآفرینی و توانمند سازی زنان خلاق و صنعتگر نمایشگاهی از آثار صنایع دستی این افراد نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

رحیمی خواه گفت: شرکت و حضور در این همایش برای تمامی افرادی که در حوزه های مختلف صنایع دستی توانمند هستند آزاد خواهد بود.

او در سرانجام گفت: این همایش در روز چهارشنبه 19 دی ماه ساعت 15 لغایت 18 در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 228

به "همایش کارآفرینی و توانمندسازی زنان خلاق و صنعتگر بانه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش کارآفرینی و توانمندسازی زنان خلاق و صنعتگر بانه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید