هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری در سئول برگزار خواهد شد

به گزارش شهر سرگرمی، هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری در شهر سئول کره جنوبی با هدف ایجاد منظره صنعت گردشگری تا سال 2030 برگزار می گردد.

هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری در سئول برگزار خواهد شد

هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری درباره گردشگری شهری و پتانسیل آن برای تحقق شهرهایی پایدارتر، از 16 تا 19 سپتامبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد.

این نشست برای اولین بار در آسیای شمال شرقی برگزار می گردد و هدف از آن ایجاد منظره صنعت گردشگری تا سال 2030 است. برای مقابله با چالش های بخش در حال پیشرفت گردشگری و اثرات آن بر مقاصد شهری، قرار است رویکردهای راهبردی تازه به وسیله اشتراک ایده ها و تجارب ترویج داده گردد.

از موضوعات مهم این نشست می توان به رویکردهای نوآورانه درباره رقابت پذیری در منطقه ها شهری، تأثیر فناوری بر گردشگری شهری، جوان سازی شهرها و افزایش جامعیت در توسعه شهر اشاره نمود.

ژوزف پین، نویسنده کتاب پرفروش اقتصاد تجربه که برای اولین بار از این واژه استفاده کرد تا تغییر اصلی در انگیزه مردم برای انجام فعالیت های مالی از جمله سفر کردن را شرح دهد، یکی از سخنرانان این مراسم است. افراد برجسته دیگری از مقاصدی نظیر آمستردام، بارسلونا، کیپ تاون، اوزاکا، سن سباستین، سنگاپور و سئول نیز سخنرانی خواهند کرد. شرکت های مطرحی مانند گوگل، مسترکارت، ورلد بانک و آمادئوس هم در این نشست حضور دارند.

این مراسم با همکاری مشترک سازمان جهانی گردشگری و دولت کلان شهری سئول برگزار می گردد و وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری جمهوری کره، سازمان گردشگری کره جنوبی و سازمان گردشگری سئول از آن حمایت می نمایند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1918

به "هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری در سئول برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین نشست سازمان جهانی گردشگری در سئول برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید