هرگونه اقدام به رمالی و فال گیری جرم است

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: مطابق قانون، هرگونه اقدام به رمالی، جن گیری و فال گیری جرم محسوب می گردد.

هرگونه اقدام به رمالی و فال گیری جرم است

حسین اصانلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه زوجی با شیوه و شگرد رمالی و دعانویسی و با سوءاستفاده از اعتقادات مردم، اقدام به کلاه برداری می نمایند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه نهاده شد.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی محل اختفای متهمان و اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافل گیرانه، هر دو متهم را دستگیر کردند.

اصانلو با بیان این مطلب که در بازرسی از محل آلات و ادوات رمالی و تعدادی دعای دست نویس کشف شد، اظهار کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه باورهای خرافی، هیچ ریشه و منشأ دینی و علمی ندارد، گفت: مطابق قانون هرگونه اقدام به رمالی، جن گیری و فال گیری جرم محسوب می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه، از شهروندان خواست فریب این گونه افراد شیاد و کلاه بردار را نخورند و در صورتی که با این گونه موارد روبه رو شدند موضوع را به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 635

به "هرگونه اقدام به رمالی و فال گیری جرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه اقدام به رمالی و فال گیری جرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید