نجمه خدمتی: به کمبودها عادت نموده ایم، نمی دانم به جام جهانی می رویم یا نه

به گزارش شهر سرگرمی، تیرانداز المپیکی ایران گفت: به کمبودها عادت نموده ایم اما بدون توجه به این اتفاق در هر مسابقه ای کوشش می کنیم تا بهترین اتفاقات را برای رشته تیراندازی رقم بزنیم.

نجمه خدمتی: به کمبودها عادت نموده ایم، نمی دانم به جام جهانی می رویم یا نه

نجمه خدمتی بعد از مسابقات تیراندازی دانمارک در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از عملکردی که داشتم خیلی راضی هستم. توانستم رکوردهای خوبی را در این مسابقات بر جای بگذارم. با توجه به فرصت کمی که تا شروع المپیک باقی مانده باید به شکل بهتری تمرینات را دنبال کنم تا رکوردهایم را افزایش داده و بتوانم به فینال المپیک برسم.

ملی پوش تیراندازی با اشاره به مدت کم اردوی تیم ملی در هانوفر آلمان گفت: با وجود اینکه اردوی ما در هانوفر آلمان سه روز بیشتر نبود اما خوشبختانه توانستیم با تعداد فشنگ بالا به تمرین بپردازیم. ما همواره به کمبودها عادت نموده ایم و بدون توجه به این اتفاق در هر مسابقه ای کوشش می کنیم تا بهترین اتفاقات را برای رشته تیراندازی رقم بزنیم.

خدمتی در پاسخ به این سوال که آیا در مدت کمی که در هانوفر بودند توانستند سلاح های خود را تجهیز نمایند گفت: تجهیزاتمان را توانستیم به روز کنیم ولی فکر می کنم هنوز فشنگ ها نرسیده است.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در خصوص اردوی تیم ملی تیراندازی در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر بخاطر شرایط به وجود آمده (شیوع ویروس کرونا) تمرین نمی کنیم. قرار است اردوی غیر حضوری را زیر نظر سرمربی تیم ملی الهام هاشمی داشته باشیم تا بتوانیم آمادگی تکنیکی و جسمی خود را حفظ کنیم و از دست ندهیم. تمرین در خانه شامل آمادگی جسمی و تکنیکی است. با وسایل تیراندازی فقط حالت گیری و خشک تمرین خواهیم کرد.

خدمتی در خصوص حضور در مسابقات جام جهانی هند که قرار است اواخر اسفند برگزار گردد گفت: راجع به حضور در این مسابقات اصلا چیزی نمی دانم. به خاطر کرونا معلوم نیست بتوانیم برویم. در حال حاضر که تمام پروازها تقریبا لغو شده است.

صاحب مدال طلا و نقره بازی های آسیایی اینچئون در خصوص شروع اردوهای تیم ملی در سایه ویروس کرونا گفت: واقعا چیزی نمی توانم بگویم. نمی دانم باید چه کار کرد. همه چیز بستگی به شرایط دارد.

وی در خصوص پیش بینی از عملکردش در المپیک توکیو گفت: اصلا قابل پیش بینی نیست. من تمام کوشش خود را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 806

به "نجمه خدمتی: به کمبودها عادت نموده ایم، نمی دانم به جام جهانی می رویم یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجمه خدمتی: به کمبودها عادت نموده ایم، نمی دانم به جام جهانی می رویم یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید